گفتگو سبزوار پيام


گفتگو / تاریخ: 22 بهمن 1395 / کد مطلب: 12021 / نظرات: 1


ساخت محصولات فرهنگی و هنری در مورد دفاع مقدس نقش ارزنده‌ای در آگاهی جوانان دارد


ساخت محصولات فرهنگی و هنری در مورد دفاع مقدس نقش ارزنده‌ای در آگاهی جوانان دارد
بازیگر سینما و تلویزیون گفت: ساخت محصولات فرهنگی و هنری فاخر در مورد دفاع مقدس نقش ارزنده‌ای در آگاهی جوانان از ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارد.

مهران رجبی در حاشیه یادواره سرداران شهید و مدافعان حرم شهرستان سبزوار با بیان اینکه جوانان ما در دفاع مقدس هزینه مقاومت در برابر دشمنان را با شهادت خود دادند، اظهار کرد: مردم سراسر دنیا برای دفاع از آرمان‌های خود آماده مقابله با دشمن خود هستند و کشور ما به‌عنوان یکی از قدرت‌های منطقه به لطف فداکاری و شجاعت مدافعان حرم در امنیت کامل قرار دارد.

وی با بیان اینکه حوزه فیلم، سریال و تئاتر زمینه‌های انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به جوانان را فراهم کرده است، افزود: فیلم‌سازان و بازیگران باید برای ماندگاری ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس باید تلاش کنند تا بتوانند اعتقادات نسل‌های گذشته را به نسل جوان کشور منتقل کنند.

بازیگر سینما و تلویزیون سخن‌سازی، فیلم سازی، نمایش و حتی تنظیم یک پیام برای شبکه‌های اجتماعی را ارزشمند دانست و تصریح کرد: ساخت محصولات فرهنگی و هنری فاخر برای دفاع مقدس نقش ارزنده‌ای در آگاهی جوانان از ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارد.

رجبی با اشاره به اهمیت ابزار و تکنولوژی‌های فیلم‌سازی در فیلم و سریال‌های دفاع مقدس، یادآورشد: تاکنون ابعاد متعدد دفاع مقدس برای مخاطبین تهیه نشده و باید محصولات متعددی برای انتقال ارزش‌های جنگ تحمیلی ساخته شود.فارس/101





نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.