گفتگو سبزوار پيام





گفتگو / تاریخ: 18 شهريور 1396 / کد مطلب: 12559 / نظرات: 0


بسیج رسانه ظرفیت مناسبی در توسعه فرهنگی و اجتماعی سبزوار است


بسیج رسانه ظرفیت مناسبی در توسعه فرهنگی و اجتماعی سبزوار است
مدیر مسئول نشریه ستاره شرق سبزوارگفت: بسیج رسانه با مطالبه گری و پیگیری مشکلات ظرفیت مناسبی در توسعه فرهنگی و اجتماعی سبزوار است.
مهدی مقصودی در دیدار با مدیر کانون تخصصی بسیج رسانه غرب خراسان رضوی با اشاره به جایگاه دومی سبزوار پس از مشهد  در عرصه  مطبوعات ورسانه در شرق کشور افزود: بسیج رسانه با  جذب خبرنگاران متعهد و انقلابی نقش اثر گذاری در رفع خلاهای فرهنگی شهرستان سبزوار ایفا می کند.
 
وی با بیان اینکه ایجاد کتابخانه در پارک های حاشیه شهر پیگیری می شود، اظهار کرد: حدود یک چهارم از وسعت این شهر با جمعیت ۶۳ هزار نفر در سکونتگاه های غیر رسمی و مناطق حاشیه نشین قرار دارد که نبود کانونهای فرهنگی و هنری در این مناطق به شدت حس می شود.

مقصودی گفت: بر اساس مصوبه فرهنگی شورای اسلامی ، در پارک های حاشیه شهر  زمین رایگان به خیرین واگذار می شود تا نسبت به احداث کتابخانه با  نامگذاری کتابخانه به نام خود اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه هزینه  احداث هر کتابخانه یک میلیارد و500 میلیون ریال است و برای 2 نفر به طور مستقیم اشتغال ایجاد می کند، افزود: با راه اندازی کانون های فرهنگی، هنری و کتابخانه در مناطق هدف سبزوار جلوی بسیاری از آسیب های اجتماعی گرفته می شود.

مدیر کانون تخصصی بسیج رسانه غرب خراسان رضوی نیز گفت: این کانون با عضویت  کامل فعالان عرصه خبر و رسانه و نگاه فراجناحی تلاش دارد تا از توان  بالای رسانه این منطقه در مسیر اهداف انقلاب و رهنمودهای مقام معظم رهبری بهره ببرد.

محمد مهرنیا افزود: ایجاد امید و نشاط در جامعه و تقویت روحیه مطالبه گری  از ویژگی‌های بسیج رسانه و اصحاب رسانه در غرب خراسان رضوی است.

وی اظهار کرد: کانون تخصصی بسیج رسانه مکانی مناسب جهت ارتقا سواد رسانه ، همدلی و وفاق اصحاب رسانه و پیگیری مطالبات و خواسته ها خبرنگاران است و همچنین با فراهم نمودن شرایط مناسب بسترهای توسعه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی شهرستان سبزوار را فراهم می کند.

 




نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.