گفتگو سبزوار پيام


گفتگو / تاریخ: 2 بهمن 1400 / کد مطلب: 14689 / نظرات: 2


میزان جرایم خشن در سبزوار کاهش چشمگیری یافت


میزان جرایم خشن در سبزوار کاهش چشمگیری یافت  رییس دادگستری سبزوار گفت: با ایجاد قرارگاه مبارزه با اراذل و اوباش، میزان جرایم خشن در این شهرستان بیش از ۵۰ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال کاهش یافته است.

میرعلم سیدی اظهار داشت: با اقدامات قاطع دستگاه قضایی و بر مبنای آمار پزشکی قانونی و نیروی انتظامی، وقوع قتل در شهرستان سبزوار ۷۰ درصد و نزاع دسته جمعی ۴۳ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کمتر شده است.

وی اظهار داشت: دستگاه قضایی به عنوان متولی اجرای عدالت با هدف ارتقای امنیت شهروندان برخورد قاطع و فوری با اراذل و اوباش را در دستور کار خود قرار داده است.  

سیدی افزود: با هدف برقراری احساس امنیت بیشتر و برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت، قرارگاه مبارزه با اراذل و اوباش در سبزوار با همکاری نیروهای امنیتی و انتظامی و دستگاه قضا ایجاد و به منظور  صدور کیفرخواست و تسریع در احکام، شعبه ای ویژه برای رسیدگی به پرونده های مرتبط با جرایم خشن ایجاد شده است.

رییس دادگستری سبزوار گفت: چنانچه افرادی همچون گذشته به جولان و شرارت ادامه دهند، نخواهند توانست از چنگال عدالت و قانون فرار کنند و با قاطعیت با آنها برخورد می شود.

سیدی افزود: برخورد قاطع همراه با رافت اسلامی، سبب ندامت و  پشیمانی بسیاری از اراذل و اوباش در شهرستان سبزوار شده است.



نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.