گفتگو سبزوار پيام


گفتگو / تاریخ: 16 اسفند 1401 / کد مطلب: 14770 / نظرات: 0


300 میلیارد ریال برای ایجاد صفحات خورشیدی در سبزوار اختصاص یافت


300 میلیارد ریال برای ایجاد صفحات خورشیدی در سبزوار اختصاص یافت مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سبزوار گفت: ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای راه‌اندازی صفحات خورشیدی در قالب جهاد روشنایی به خانواده های محروم این شهرستان اختصاص یافت.

محمد داورزنی  اظهار داشت: با همکاری اداره برق و سپاه پاسداران از محل این تسهیلات کم بهره، ۲۵۰ طرح پنل خورشیدی به منظور تولید و بهینه‌سازی مصرف برق و ایجاد اشتغال ویژه خانوارهای مددجوی کمیته امداد امام خمینی پرداخت می‌شود.

وی افزود: با هدف بهره مندی از این تسهیلات خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد و افراد نیازمند با دهک یارانه ای یک تا پنج، که دارای شرایط دریافت تسهیلات طرح هستند، می توانند به واحد اشتغال کمیته امداد مراجعه کنند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سبزوار گفت: این نهاد در نیمه نخست امسال ۲۵۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در قالب ۳۰۰ طرح به مددجویان این شهرستان پرداخته است.

داورزنی اظهار داشت: سهم تسهیلات اشتغالزایی کمیته امداد سبزوار در سال جاری هزار میلیارد ریال است که از این محل ایجاد هزار و ۷۰۰ فرصت شغلی جدید به مددجویان شهرستان سبزوار هدف‌گذاری شده است .

۲۳ هزار نفر در قالب ۱۱ هزار خانوار در سبزوار زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند./ ایرنا




نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.