اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 3 تير 1394 / کد مطلب: 10002 / نظرات: 0


تشدید بازرسی بر رستوران های پذیرایی بین راهی غرب خراسان رضوی


سبزوارپیام - رییس اداره میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری سبزوار گفت : با آغاز فصل تابستان و تعطیلات ،بازرسی و نظارت بر رستوران ها و اماکن پذیرایی بین راهی شهرستانهای سبزوار و داورزن در غرب خراسان رضوی تشدید شد .

به گزارش"سبزوار پیام" به نقل از ایرنا ، حسنعلی حبیب پور گفت: این بازرسی ها گروهی ، سرزده و به صورت محسوس و غیر محسوس به طور مستمر از واحدهای پذیرایی بین راهی انجام می شود.

دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر سبزوار افزود: اعضای گروههای بازرسی متشکل از نمایندگان مرکز بهداشت ،شبکه دامپزشکی ،تعزیرات حکومتی ،نیروی انتظامی و میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری می باشند .

وی افزود: در این بازدیدها نظارت بر مسائل بهداشتی ،رعایت نرخنامه ها، صلاحیت و بهداشت فردی و سلامت کارکنان و کارمندان ، نظارت بر کمیت و کیفیت مواد غذایی و ... مورد توجه است .

وی افزود: در حال حاضر دو مجتمع خدماتی و 11 واحدپذیرایی بین راهی درجه بندی شده فعال در حاشیه جاده های شهرستان های سبزوار و داورزن به مسافران و زائران خدمات رسانی می کنند.

رییس اداره میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری سبزوار با بیان اینکه در طول سال نیز بازدیدهای بازرسان این اداره از واحدهای پذیرایی بین راهی تحت پوشش ادامه دارد، افزود: تلاش می شود تا مراکز پذیرایی و اقامتی این شهرستان خدمات خوبی به مسافران و زائران ارائه دهند و با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد .

سالانه حدود 20 میلیون نفر مسافر و زائر از مسیر شهرستان های سبزوار و داورزن تردد می کنند. 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.