اخبار سبزوار پيام : اقتصادی





اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 7 تير 1394 / کد مطلب: 10024 / نظرات: 0

فرماندار ویژه سبزوار:


بیش از 103 میلیارد ریال اعتبار تملک دارایی برای سبزوار در نظر گرفته شد


بیش از 103 میلیارد ریال اعتبار تملک دارایی برای سبزوار در نظر گرفته شد  سبزوار پیام– معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه سبزوار گفت: 103 میلیارد و 470 میلیون ریال از محل اعتبارات تملک دارایی و عمرانی امسال برای 140 پروژه این شهرستان در نظر گرفته شده است.

به گزارش"سبزوار پیام" به نقل از ایرنا ، احمد برادران روز شنبه در نشست کمیته برنامه ریزی سبزوار اعتبارات مزبور را شامل 15 فصل و 50 برنامه دانست و افزود: این اعتبارات برای 140 پروژه شهرستان هزینه می شود.

وی با بیان اینکه اعتبارات در نظر گرفته بیشتر صرف نگهداری و پروژه های مستمر می شود اظهار کرد: از 140 پروژه 85 پروژه مستمر و نیازمند نگهداری است.

فرماندار سبزوار ابراز امیدواری کرد اعتبارات امسال با تخصیص خوبی محقق شود.

وی همچنین با اشاره به درنظر گرفتن بودجه زیارت برای اولین بار برای سبزوار گفت: امسال سه میلیارد ریال بودجه زیارت برای شهرستان سبزوار در نظر گرفته شده است.

وی همچنین با اشاره به مبادله موافقت نامه ها افزود: دستگاه های اجرایی سعی کنند با ارتباط و پیگیری از اعتبارات متمرکز بیشتر استفاده کنند.

وی با بیان اینکه نگاه دولت یازدهم به سرانجام رساندن پروژه های نیمه تمام با استفاده از ظرفیت های قانونی است گفت: استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای به اتمام رساندن این پروژه ها یکی از راهکارهایی است که دولت در پیش گرفته است.

وی بیان کرد: دولت یازدهم میراث دار 70 هزار پروژه نیمه تمام کشور است که خود را مکلف می داند این پروژه ها را به سرانجام برساند.

فرماندار سبزوار با بیان اینکه یکی از افتخارات دولت یازدهم احیای سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور است افزود: نبود این سازمان در دولت گذشته موجب شده بود پروژه هایی در برخی مناطق بدون هیچ توجیه اقتصادی و اجتماعی آغاز شوند.

وی گفت: در قانون بودجه امسال ظرفیت های خوبی پیش بینی شده که باید از آن بهره برد. 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.