اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 7 تير 1394 / کد مطلب: 10025 / نظرات: 0

امام جمعه ششتمد:


شهید بهشتی دارای وسعت نظر بود و از تنگ نظری به شدت پرهیز می کرد


شهید بهشتی دارای وسعت نظر بود و از تنگ نظری به شدت پرهیز می کرد سبزوار پیام - امام جمعه ششتمد سبزوار گفت: شهید بهشتی ذهن خلاقی داشت و دارای وسعت نظر بود و از تنگ نظری به شدت پرهیز می کرد.

به گزارش"سبزوار پیام" به نقل از ایرنا ، حجت الاسلام رمضانعلی ثباتی مقدم روز شنبه در جمع کارکنان دادگاه عمومی شهر ششتمد یاد و خاطره شهید بهشتی و دیگر شهدای هفتم تیر را گرامی داشت و افزود:
وی اظهار کرد: ایشان دارای شخصیتی ممتاز بود و به رغم تهمت های فراوان هیچگاه آشفته نمی شد.

این استاد حوزه و دانشگاه شهید بهشتی را معمار دستگاه قضایی کشور دانست و گفت: ایشان از نظر علمی جامع بوده و در مسائل فقهی و فلسفی یک صاحب نظر شناخته می شد.

حجت الاسلام ثباتی مقدم افزود: یکی از نکات بارز این شخصیت ارزشمند این بود که در کسوت روحانی به چند زبان زنده دنیا سخن می گفت.

وی واقع بین بودن را یکی دیگر از خصوصیات اخلاقی شهید بهشتی ذکر کرد و گفت: ایشان فردی حقیقت گرا بود و در عین حال سرسخت و مقاوم بوده و در اصول هیچگاه کوتاه نیامد.

وی ادامه داد: شهید بهشتی اهل تسلیم و سازش نبود و با خون خود چهره نفاق را آشکار کرد.

امام جمعه ششتمد افزود: سال 1360 سالی پر از حوادث تلخ برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود که به لطف خداوند، درایت امام راحل و با حضور مردم در صحنه اغلب توطئه های دشمن علیه نظام اسلامی خنثی شد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.