اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 11 تير 1394 / کد مطلب: 10043 / نظرات: 0

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:


مذاکرات برای ایران یک فرصت است


مذاکرات برای ایران یک فرصت است عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: به نتیجه رسیدن و یا نرسیدن مذاکرات برای ایران یک فرصت است زیرا نتایجی که تاکنون برای کشور ما در روند مذاکرات حاصل شده قابل تخفیف و تنزل نیست.
 
محمدرضا محسنی ثانی روز چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان خوشاب افزود: حقانیت ایران اسلامی بر جهانیان ثابت شد و نظریه دسترسی به بمب هسته ای برای کشور ما از افکار عمومی دنیا زدوده شد.
نماینده مردم سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دنیا قدرت هسته ای جمهوری اسلامی را قبول کرده و بر این اساس در مذاکرات خود اذعان کرده اند ایران حق غنی سازی دارد و از این حق خود هم استفاده می کند.
وی با قدردانی از تیم مذاکره کننده کشورمان گفت: امیدواریم تیم مذاکره کننده با پشتوانه عظیمی که از مقام معظم رهبری دارند بتوانند هرچه بیشتر توفیقات را در عرصه دیپلماسی و هسته ای بیشتر نمایان کنند.
محسنی ثانی همچنین با تاکید بر تحقق اقتصاد مقاومتی افزود: ستون فقرات اقتصاد مقاومتی تولید داخلی است لذا می بایست حمایت از تولید داخلی سرلوحه برنامه ها قرار گیرد تا به عنوان کشوری قدرتمند و مستقل در دنیا مطرح شویم.
فرماندار خوشاب نیز در این نشست با اشاره به ابلاغ برنامه ششم توسعه خواستار توجه ویژه به شهرستانهای کمتر برخوردار شد و گفت: انتظار داریم شهرستانهای محروم و کمتر برخوردار به صورت ویژه در بحث زیرساختها و توسعه عمرانی دیده شوند.
حسین ابراهیمی کردیانی پیرامون مشکل کشاورزان خوشاب در خصوص ناکافی بودن مراکز خرید گندم نیز اظهارداشت: نباید کشاورزان به عنوان تولیدکنندگان کشور برای تحویل محصول خود به مراکز خرید دولتی، سرگردان باشند.
وی افزود: کشاورزان رکن اقتصاد مقاومتی هستند از دستگاه های اجرایی انتظار داریم با تعامل و همکاری پیگیر برطرف کردن مشکل کشاورزان باشند.
شهرستان خوشاب به مرکزیت سلطان آباد در 190 کیلومتری غرب مشهد واقع است.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.