اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 15 تير 1394 / کد مطلب: 10052 / نظرات: 0


فرماندار خوشاب : روز جهانی قدس روز اتحاد و همدلی مسلمانان است


 فرماندار خوشاب گفت: روز جهانی قدس روز حمایت و همدردی با مردم ستمدیده و روز اتحاد و همدلی مسلمانان و مستضعفان جهان برای نابودی استکبار است.
 
حسین ابراهیمی کردیانی روز دوشنبه در نشست هماهنگی ستاد برگزاری روز جهانی قدس در خوشاب افزود: روز قدس یکی از یادگارهای ارزشمند امام راحل در جهت حمایت از مستضعفین و مقابله با مستکبران عالم است.

وی با بیان اینکه روز قدس روز فریاد ملت ها جهت نابودی دشمن و روز حمایت از مظلومین جهان بویژه مردم فلسطین است، اظهار کرد: امسال در روز قدس بار دیگر مردم مشت های گره کرده خود را بر سر ستمگران فرود می آورند.

وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی افزود: این رژیم که ماهیت آن برای تمام جهان آشکار شده ابزاری برای پیگیری منویات فاسد قدرت های زورگو است.

فرماندار خوشاب ادامه داد: عامل اصلی و پشت پرده جنایات بشری در همه کشورهای آزادیخواه بویژه کشورهای اسلامی، رژیم صهیونیستی و آمریکا است.

ابراهیمی کردیانی افزود: با سیاست این جنایتکاران، کشورهای اسلامی درگیر مسائلی شده اند که خروج از آن نیازمند تدبیر و رفتن به سوی ارزشهای اسلامی است.

وی با تاکید بر اتحاد کشورهای مسلمان برای مقابله با توطئه های صهیونیستها گفت: حضور در راهپیمایی روز قدس به منزله تجدید میثاق دوباره امت با امام راحل، پیروی از رهبر معظم انقلاب و اتحاد بین مسلمانان جهان در مبارزه با استکبار جهانی است.

فرماندار خوشاب از مدیران دستگاه های اجرایی خواست با همه امکانات در برگزاری هر چه بهتر راهپیمایی روز قدس تلاش کنند.

مسوول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوشاب نیز در این نشست گفت: روز قدس یکی از ابتکارات مهم امام راحل بود که به همگان ثابت کرد ایران خود را جدا از دیگر ملت ها نمی داند و حامی تمام مظلومان جهان است.

حجت الاسلام هادی سلطانی کیا بر ضرورت حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس تاکید کرد و افزود: راهپیمایی روز جهانی قدس هر چه باشکوهتر برگزار شود نشان دهنده وحدت مسلمانان و پاسخ دندان شکن به دشمنان خواهد بود.

دبیر ستاد روز جهانی قدس در خوشاب با قدردانی از دستگاه های اجرایی این شهرستان در برگزاری مطلوب راهپیمایی سال گذشته گفت: امسال نیز بامشارکت همه دستگاهها و نهادها این مراسم با شور خاصی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام سلطانی کیا اظهار کرد: مردم همیشه در صحنه شهرستان خوشاب بار دیگر با حضور گسترده و کم نظیر خود در راهپیمایی روز جهانی قدس از ملت مظلوم فلسطین حمایت کرده و جنایات رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم خواهند کرد.






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.