اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 19 تير 1394 / کد مطلب: 10059 / نظرات: 0

در روز جهانی قدس :


فریاد حمایت از فلسطین در سبزوار طنین انداز شد


فریاد حمایت از فلسطین در سبزوار طنین انداز شد سبزوار - ایرنا - دهها هزار نفر از شهروندان سبزواری در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور گسترده شکوهمند خود در راهپیمایی روز جهانی قدس ندای حمایت از ملت مظلوم فلسطین را سر دادند.
 
مردم انقلابی و ولایی شهرستان سبزوار با حضور یکپارچه در راهپیمایی روز جهانی قدس یکبار دیگر انزجار و نفرت خود را از جنایتهای ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کردند.

امام جمعه، فرماندار ویژه، نمایندگان مردم و اقشار مختلف مردم از جمله روحانیون، خانواده های معظم شهدا، آزادگان، جانبازان و ایثارگران، مسوولان محلی، نیروهای نظامی و انتظامی، بسیجیان، فرهنگیان، دانش آموزان، دانشجویان، بازاریان، ورزشکاران و دیگر اقشار مردم از پیر، جوان، کودک، زن و مرد و شهری و روستایی در این همایش حضور داشتند.

علاوه بر مرکز شهرستان در دیگر شهرهای تابعه هم مردم با دهان روزه همگام با ملت مسلمان جهان در این راهپیمایی حضور یافته و ضمن ارج نهادن به روز قدس یادگار معمار کبیر انقلاب و لبیک به دعوت رهبر معظم انقلاب، حمایت و همبستگی خود با ملت مظلوم فلسطین را اعلام کردند.

مردم متدین و همیشه در صحنه با سردادن شعارهای الله اکبر، لا اله الا الله و خامنه ای رهبر راهپیمایی روز قدس را از میدان کارگر سبزوار به سوی میعادگاه نماز جمعه این شهر آغاز کرده و با فریادهای بلند مرگ بر اسراییل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر آل سعود، داعشی و تکفیری عامل اسراییل است، داعشی و اسراییل متحد یکدیگر بر اندام جهانخواران لرزه انداختند.

در این مراسم راهپیمایان همچنین با حمل تصاویری از امام راحل و رهبر معظم انقلاب، پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی و پارچه نوشته هایی ضمن بیعت مجدد با آرمانهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب، انزجار خود را از دشمنان اسلام و نظام اسلامی به ویژه صهیونیستها اعلام کردند.

در این مراسم قطعنامه سراسری راهپیمایی با سردادن تکبیر راهپیمایان مورد تایید قرار گرفت.

بر اساس گزارش خبرنگار ایرنا از جوین، جغتای، داورزن و خوشاب در غرب استان خراسان رضوی مردم ولایتمدار این شهرستانها نیز با شرکت در راهپیمایی روز قدس ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین خشم و انزجار خود را از استکبار و صهیونیسم اعلام کردند.






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.