اخبار سبزوار پيام :


اخبار » / تاریخ خبر: 22 تير 1394 / کد مطلب: 10061 / نظرات: 0

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس :


حمله نظامی به یمن سبب تسریع بیداری اسلامی در عربستان خواهد شد


حمله نظامی به یمن سبب تسریع بیداری اسلامی در عربستان خواهد شد  عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با محکوم نمودن تجاوز نظامی عربستان به یمن گفت : حمله نظامی به یمن سبب تسریع بیداری اسلامی در عربستان خواهد شد.
 
محمد رضا محسنی ثانی در گفت و گو با خبرنگاران افزود: آل سعود نابخردانه و بدون اندیشه اقدام به تجاوز نظامی به یمن نموده و سبب کشتار مردم بی گناه و ویرانی زیر ساختهای این کشور شده است.

وی گفت: آل سعود با حمله به یمن که با همپیمانی صهیونیستها و قدرتهای استکباری انجام می شود جنگ نیابتی را در منطقه به راه انداخته و سبب آشوب و ناامنی بیشتر منطقه شده است و از این بابت زیان عمده خواهد دید.

نماینده مردم سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هدف آل سعود تصرف چند روزه یمن بود افزود: اما آل سعود بازنده این نبرد بوده و تاکنون به هیچ یک از اهداف خود نرسیده است.

رییس مجمع نمایندگان خراسان رضوی ادامه داد: نیروهای یمنی توفیقات خوبی داشته و الحوثی ها، نیروهای انقلابی و انصار الله کنترل بیشتر یمن را در دست گرفته اند.

وی گفت: با توجه به تحولات اخیر آمریکا از پشتیبانی تسلیحاتی از عربستان کاسته است و تقاضای آتش بس هایی از سوی طرفین می شود که از جانب عربستان نقض می گردد.

وی افزود: بیداری اسلامی که از قبل به تاسی از انقلاب اسلامی ایران در برخی کشورهای عربی اسلامی آغاز شد تداوم دارد و ملت های مسلمان روز به روز هوشیار و بیدارتر خواهند شد.






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.