اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 31 تير 1394 / کد مطلب: 10080 / نظرات: 0


شورای نگهبان یادگار امام راحل دستاورد نظام و انقلاب است


فرماندار شهرستان داورزن در دیدار اعضای دفتر نظارت بر انتخابات شهرستان داورزن گفت: شورای نگهبان یادگار امام راحل دستاورد نظام و انقلاب است
رضا فلاحی نیز در سخنانی با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار کرد: در سال همدلی و همزبانی ،هیات اجرایی و هیات نظارت بر انتخابات باید این نامگذاری رهبری نظام را به منصه ظهور برسانند.
وی ادامه داد: وجود شورای نگهبان قانون اساسی باعث شده تا کشور در برابر توطئه های خارجی و سهل انگاری های داخلی مصون بماند.
وی در ادامه انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی در داورزن را دارای حساسیت های خاصی دانست و گفت: همیشه بدنبال این بوده ایم که حق هیچ کس در هیچ انتخاباتی پایمال نشود.
وی باتاکید بر وجود تضارب آرا در کشور خاطر نشان کرد : اگر می خواهیم جامعه ای سالم داشته باشیم باید در برگزاری انتخاباتی سالم تلاش نماییم.
وی اظهار کرد : در صورتی که قدرت در دست گروههای مختلف قرار گیرد نظارت ها بر یکدیگر افزایش یافته و احتمال فساد در قدرت کمتر خواهد شد.
سرپرست دفتر نظارت بر انتخابات شهرستان داورزن نیز در سخنانی با تبریک ۲۶ تیرماه سالروز تشکیل شورای نگهبان قانون اساسی جمهوری اسلامی گفت: هیات نظارت این شهرستان تمام تلاش خود را در برگزاری یک انتخابات سالم و پرشور به کار خواهد گرفت
حسین رجبی با اشاره به جمله مقام معظم رهبری که : حقیقتا بود و نبود شورای نگهبان به معنی بود و نبود نظام جمهوری اسلامی است خاطر نشان کرد و در ادامه گفت: اعضای هیات مرکزی این ستاد همگی بومی شهرستان داورزن هستند و تمام تلاش خود را برای نظارت کامل و تلاش مستمر برای برگزاری یک انتخابات سالم در شهرستان را به کار خواهند گرفت
وی با اشاره به استقرار دفتر نظارت بر انتخابات شهرستان داورزن در شهر سبزوار خاطر نشان کرد: در صورت اهدا زمین از سوی شورای اسلامی شهر داورزن و همکاری شهرداری و فرمانداری در احداث ساختمان ، این دفتر به زودی در شهر داورزن مستقر خواهد شد.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.