اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 2 مرداد 1394 / کد مطلب: 10086 / نظرات: 0

خطیب جمعه سبزوار:


تیم هسته ای ایران با رعایت اصول وارد مذاکره شد


تیم هسته ای ایران با رعایت اصول وارد مذاکره شد  امام جمعه موقت سبزوار گفت: تیم هسته ای جمهوری اسلامی با رعایت اصول و تمامی خط قرمزها وارد مذاکره سیاسی با کشورهای قدرتمند دنیا و با ایستادگی سبب شد امروز تندروهای غرب و صهیونیستها نگران توافق هسته ای باشند.
 
حجت الاسلام صادق ابراهیمی در خطبه های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته سبزوار افزود: مذاکره با قدرتهای بزرگ جهان یک استثنا و میدان مذاکره نوعی میدان مبارزه است چنانکه ما با مذاکره دشمن را به چالش کشانده ایم.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری حمایتهای بی شائبه از تیم هسته ای کشورمان داشته اند و ایشان اصل و کلیت مذاکره را تایید و به دولتمردان تاکید دارند بر جزییات و روند اجرایی آن دقت بیشتری داشته باشند.

خطیب جمعه سبزوار همچنین به سالگرد تخریب قبور ائمه اطهار(ع) در بقیع در روز هشتم شوال به دست وهابیون اشاره و بیان کرد: وهابیت یک فرقه تقلبی و ساختگی است که توسط انگلیس و جاسوسان آنها ساخته شده است.

وی افزود: امروز نیز وهابیت با همکاری آل سعود به بلاد اسلامی تجاوز می نمایند و حمایت غرب از وهابیت به این سبب است که وهابیون به اسلام حمله می کنند و مسلمانان را به جان یکدیگر می اندازند.

او گفت: وهابیت پایه گذار داعش، طالبان و سایر گروههای افراطی در منطقه است .






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.