اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 11 مرداد 1394 / کد مطلب: 10096 / نظرات: 0

فرماندار ویژه سبزوار


هفته دولت فرصت مغتنمی برای بیان دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی است


هفته دولت فرصت مغتنمی برای بیان دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی است  معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه سبزوار گفت : هفته دولت فرصت مغتنمی برای بیان دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی است .
احمد برادران در نشست هماهنگی ستاد هفته دولت در سبزوار افزود : هفته دولت به عنوان فرصتی در اختیار دستگاه های اجرایی است تا عملکرد و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی را برای مردم بازگو کنند .
وی با اشاره به خدمات و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در بخش های مختلف گفت : نظام جمهوری اسلامی در همه بخش ها رکوردار ارائه خدمت است .
وی ادامه داد : امروزه با توجه به خدمات گسترده دولت جنس مطالبات مردم نیز ارتقا یافته است .
فرماندار سبزوار بیان داشت : همه ما وظیفه داریم دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی را که همه دولت ها در آن سهیم بوده اند به نسل جوان بازگو کنیم .
وی همچنین با اشاره به سال  'دولت و ملت همدلی و همزبانی ' گفت : هفته دولت بایستی نمادی از همدلی و همزبانی مردم و مسوولان باشد .
وی همچنین به خدمات دولت یازدهم اشاره کرد و گفت : این دولت نیز در عرصه خدمات رسانی و تحقق مطالبات مردمی توفیقات زیادی کسب کرده است .
وی ادامه داد : دولت یازدهم با تدبیری که اتخاذ شده در مهار تورم و رشد اقتصادی توفیقات خوبی را کسب کرد .
وی به توفیق دولت در بحث مذاکرات هسته ای نیز اشاره کرد و گفت : این دولت با کارآمدی و تدبیر توانستند یکی از مهمترین مطالبات مردمی را تحقق دهد .
وی با بیان اینکه اقتدار و حقانیت نظام جمهوری اسلامی بر همه اثبات شد ، افزود : بیش از 90 درصد مردم از بحث مذاکرات هسته ای ابراز مسرت کردند .
فرماندار سبزوار همچنین به توطئه های دشمنان در بحث ایجاد گسست اجتماعی و فرهنگی اشاره کرد و اظهار داشت : دشمنان سعی دارند نوعی بدبینی و ناامیدی بین مردم و مسوولان بوجود آورند .
فرماندار سبزوار همچنین به کمی و کیفی کردن برنامه های هفته دولت تاکید کرد و گفت : بایستی برنامه های محتوایی را در این هفته مدنظر داشته باشیم .
برادران افزود : ضمن اینکه افتتاح پروژه های عمرانی در هفته دولت ارزشمند است بایستی زمینه بازگوکردن دستاوردهای نظام را در برنامه ها و مناسبات مختلف داشته باشیم .
در پایان این نشست 9 کمیته برای برنامه ریزی برنامه ها و مناسبات هفته دولت در سبزوار تشکیل و قرار شد کمیته های مزبور در موعد مقرر برنامه های خود را به ستاد در فرمانداری ارائه کنند .

میردشتی معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری سبزوار نیر در این نشست در خصوص کیفی کردن برنامه های این ستاد مطالبی بیان داشت .





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.