اخبار سبزوار پيام : مذهبی


اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 12 مرداد 1394 / کد مطلب: 10101 / نظرات: 0


دو دانش آموز سبزوار در مسابقات قرآنی رتبه برتر کشوری کسب کردند


 مسوول روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار گفت :دو دانش آموز این شهرستان در سی و سومین دوره مسابقات قرآن و معارف اسلامی مقام برتر کشوری کسب کردند.
 
روح الله مهری  افزود: این مسابقات روز گذشته در شیراز برگزار شد.

وی اظهار کرد: در این راستا فاطمه رامشینی و فاطمه اسلامی دو دانش آموز سبزوار به عنوان نمایندگان استان خراسان رضوی مقام اول این مسابقات را از آن خود کردند.

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش سبزوار، معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش وپرورش این شهرستان در مراسم استقبال از این دانش آموزان گفت : یک هزار و 500 دانش آموز در مسابقات قرآن و معارف اسلامی این شهرستان شرکت کردند که از این تعداد 80 نفر به مرحله استانی راه یافتند.

علی مهر آرا افزود: حضور این تعداد دانش آموز سبب کسب 51 رتبه اول تا سوم در مرحله استانی شد.

وی ادامه داد: در مرحله سوم هشت نفر از دانش آموزان مزبور در رشته های 9 گانه معارف قرآنی و احکام به مرحله کشوری راه یافتند.

وی اظهار کرد: فاطمه رامشینی به عنوان نماینده استان خراسان رضوی در رشته احکام در بین 33 شرکت کننده مرحله کشوری مقام اول را به دست آورد.

به گفته وی فاطمه اسلامی نیز در رقابت با شرکت کنندگان استانهای کشور در رشته صحیفه سجادیه مقام اول کشور را از آن خود کرد.

وی با اشاره به کسب مقام ششم کشوری توسط دانش آموز مژده سادات صفاری ادامه داد: این دانش آموز نیز به عنوان نماینده استان خراسان رضوی تلاش بسیار برای حضور در جمع رتبه های برتر داشت.

در این مراسم هدایایی به دانش آموزان مزبور اهدا شد.






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.