اخبار سبزوار پيام : مذهبی


اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 14 مرداد 1394 / کد مطلب: 10109 / نظرات: 0


همایش ائمه جماعات و جمعه این شهرستان برگزارشد


با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار همایش ائمه جماعات  و جمعه  این شهرستان برگزارشد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری سبزوار این مراسم که در  محل سالن اجتماعات مدرسه علمیه اهل البیت (ع) برگزارشد،  جمعی از مسئولین شهری،روسای دانشگاه ها ، نمایندگان ولی فقیه در ارگان های نظامی ، جمعی از مسئولین نظامی و  جمع زیادی از  اعضائ هیئت امنائ  مساجد شهرستان حضور داشتند.
در این مراسم احمد برداران با اشاره به اهمیت نقش مسجد در عرصه فرهنگی ،اجتماعی و سیاسی هرمنطقه اظهارداشت: امامان جماعت ستون اصلی اشاعه فرهنگی دینی و قرآنی در مساجد هستند.
وی با بیان اینکه امام جماعت مدیر فرهنگی و اجتماعی مسجد است گفت: امروز باید مسجد در اختیار جوانان باشد و امام جماعت با مدیریتی که دارند مسجد را به سمتی ببرند که همه امورات را جوانان برعهده بگیرند.
برادران با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری و امام راحل در خصوص توجه به مساجد گفت: امروز دولت تدبیر و امید نگاه ویژه ای به مقوله مسجد دارد و اختصاص اعتبارات مناسب از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد به کانون های مساجد به عنوان یک پایگاه فرهنگی مهم در مسجد نشان از این مسئله و توجه است.
گفتنی است در این  مراسم ابتدا حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی امام جمعه سبزوار و حجت الاسلام حائری مسئول محترم رسیدگی به امور مساجد خراسان  در خصوص اهمیت مسجد سخنرانی کردند.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.