اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 17 مرداد 1394 / کد مطلب: 10119 / نظرات: 0

فرماندار داورزن:


سلامت فرهنگی و فکری جامعه مرهون تلاش خبرنگاران است


سلامت فرهنگی و فکری جامعه مرهون تلاش خبرنگاران است  فرماندار داورزن گفت: خبرنگاران وجدان بیدار جامعه و تصویرگر زمان خویشند و سلامت فرهنگی و فکری جامعه مرهون تلاش های شبانه روزی آنان است.
 
رضا فلاحی روز شنبه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: خبرنگاران، هنرمندان عرصه آگاهی، دانایی و قلم هستند.
وی اظهار کرد: خبرنگاران به عنوان سربازان خط مقدم عرصه مطبوعات و رسانه، دیدگان تیز بین جامعه هستند که عملکرد حکومت ها و دولت ها را به دقت زیرنظر دارند.
وی ادامه داد: خبرنگاران با انعکاس تأثیر اجرای سیاست های دولت در جامعه و بیان دیدگاه ها، نظرات و مطالبات مردم نقش پل ارتباطی بین مردم و حاکمیت را ایفا می کنند.
وی با بیان اینکه رسانه ها و مطبوعات عنصر اساسی رشد و توسعه فکری در جامعه هستند افزود: مطبوعات عامل اصلی ایجاد استدلال عقلایی و مباحث انتقادی در جامعه شناخته می شوند.
وی گفت: به همین علت مطبوعات بعد از سه رکن مقننه، مجریه و قضائیه، به عنوان رکن چهارم نظام های مردم سالاری نامیده می شوند.
فرماندار داورزن با تاکید بر حساسیت حرفه خبرنگاری افزود: قلم، بیان و هنر خبرنگاران مانند شمشیر دو دم است که اگر با تعهد، تعقل و امانت داری همراه نباشد جامعه را به سوی تباهی و فنا می برد.
وی اظهار کرد: اگر تعهد و تخصص خبرنگاران با هم در آمیخته شود یکی از ستون های اصلی خیمه تعالی جوامع بشری خواهد شد.
وی همچنین نقش خبرگزاری جمهوری اسلامی در اطلاع رسانی را بسیار مهم و تاثیر گذار دانست و از دست اندرکاران این رسانه رسمی کشور قدردانی کرد.
مرکز شهرستان داورزن در 310 کیلومتری غرب مشهد مقدس واقع است.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.