اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 18 مرداد 1394 / کد مطلب: 10120 / نظرات: 0


با گشایش LC ، عملیات ساختمانی نیروگاه برق سبزوار به زودی آغاز می شود


 
نماینده مردم سبزوار گفت: مشکل چند ساله احداث نیروگاه برق سبزوار با گشایش اسناد LC برطرف شده و به زودی عملیات ساختمانی آن توسط شرکت ایمیدرو آغاز می شود.

محمدرضا محسنی ثانی ضمن بیان این خبر گفت: در ارتباط با همین پروژه تا چند روز آینده قرار داد مشارکت مدنی بین بانک صادرات و بنگاه تعاون ناجا بسته می شود.

وی افزود: شرکت ایمیدرو که به زودی عملیات ساختمانی نیروگاه برق سبزوار را آغاز خواهد کرد، قبلا هم در زمینه ژنراتورها و سایر تأسیسات مورد نیاز اقداماتی را در محل خود کارخانه انجام داده و اینک برای حمل این تأسیسات به سبزوار آماده است.

لازم به ذکر است، امتیاز LC نوعی اعتبار اسنادی است که در بردارنده تعهدی از بانک است که به خریدار و فروشنده داده می شود وبه آن معناست که میزان پرداختی خریدار به موقع و با مبلغ صحیح به دست فروشنده می رسد و هرگاه خریدار قادر به پرداخت مبلغ خرید نباشد، بانک موظف اس باقیمانده یا تمام مبلغ خرید را بپردازد.

نیروگاه برق سبزوار قرار است در 25 کیلومتری غرب سبزوار به سمت داورزن احداث می شود و برق تولیدی آن از نیازهی ضروری مجتمع فولاد سبزوار و دیگر صنایع کوچک و بزرگی است که در غرب خراسان رضوی احداث می شوند.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.