اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 19 مرداد 1394 / کد مطلب: 10122 / نظرات: 0

فرماندار داورزن:


ایرنا به عنوان رسانه ای توانمند و تاثیرگذار نقش خود را ایفا کرده است


ایرنا به عنوان رسانه ای توانمند و تاثیرگذار نقش خود را ایفا کرده است  فرماندار داورزن گفت : ایرنا به عنوان رسانه ای فراگیر و تاثیرگذار توانسته به عنوان یکی از بازوان توانمند مسوولان نقش و رسالت خود را به خوبی ایفا کند .
 رضا فلاحی  در جریان بازدید از دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی سبزوار با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی افزود : ایرنا به عنوان یک رسانه مادر توانسته بخش عمده ای از عملکرد دولت و خواسته های مردم را بدون توجه به مباحث سیاسی و حب و بغض ها انعکاس دهد .
وی با اشاره به نامگذاری امسال باعنوان ' دولت و ملت همدلی و همزبانی ' اظهار داشت : بایستی بیان اخبار و گزارشات مربوط به عملکرد دولت و مطالبات مردمی منجر به همدلی و همزبانی شود.
فلاحی با بیان اینکه رسانه ها هدایت افکارعمومی جامعه را برعهده دارند ، افزود : ثمره طراحی و برنامه ریزی گفتمان غالب جامعه با تقویت مشترکات ، همدلی و همزبانی است .
مقام عالی دولت در داورزن با اظهار اینکه رسانه ها زمینه ساز توسعه و تحول در جامعه هستند ،اظهار داشت : یکی از مهمترین عوامل تحقق شعار سال در کنار دولت رسانه ها هستند .
فلاحی با تاکید بر اطلاع رسانی بیشتر دستاوردهای دولت به توافق هسته ای اشاره کرد و گفت : توافق هسته ای به عنوان یک دستاورد مهم ، حاصل هدایت مقام معظم رهبری ، کارآمدی دولت و ایستادگی ملت بزرگ ایران بود .
فرماندار داورزن اصحاب رسانه را آگاهی دهنده در مسیر اعتلای جامعه دانست و افزود : خبرنگاران با انعکاس دقیق ، درست و شفاف مسائل و مشکلات جامعه مطالبات حقیقی مردم را پیگیری می کنند .
وی از رسانه های گروهی به عنوان چشم بیدار نظام مقدس جمهوری اسلامی نام برد و گفت: رسانه ها بهترین پل ارتباطی بین مردم و مسوولان هستند.
فلاحی بازگو کردن حقایق و واقعیتها را از وظایف مهم خبرنگاران دانست و اظهار کرد : بازگو کردن حقایق نقش مهمی در ایجاد انتظارات مردم از مسوولان دارد و این نکته ای است که خبرنگاران باید برای تحقق آن تلاش کنند .
وی همچنین نقد منصفانه را از دیگر وظایف خبرنگاران عنوان و گفت: خبرنگار باید با پرهیز از بزرگ نمایی و یا کوچک نمایی، حقایق را بازگو کرده و قضاوت را به جامعه واگذار کند.
فرماندار داورزن از دست اندرکاران خبرگزاری جمهوری اسلامی تقدیر کرد و گفت : این رسانه مادر در معرفی و انعکاس اخبار این شهرستان نقش خوبی داشته است .
محمد مهرنیا مسوول دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی سبزوار نیز گزارشی از فعالیت های این دفتر ارائه کرد .
در پایان این دیدار که مدیران آموزش و پرورش ،جهاد کشاورزی ،بخشدار باشتین داورزن حضور داشتند ،با اهدای لوح سپاس از مسوول و خبرنگاران دفتر ایرنا سبزوار تقدیر شد .
سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) در هفدهم مرداد ماه سال 1377 به همراه هشت نفر از اعضای کنسولگری ایران در مزار شریف افغانستان به دست عوامل جهالت و نفاق، از سوی شورای فرهنگ عمومی و دولت جمهوری اسلامی ایران به عنوان «روز خبرنگار» نامگذاری شده است.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.