اخبار سبزوار پيام : حوادث


اخبار » حوادث / تاریخ خبر: 22 مرداد 1394 / کد مطلب: 10131 / نظرات: 0


دو حادثه رانندگی در جاده شاهرود - سبزوار هفت مصدوم بر جای گذاشت


 رییس جمعیت هلال احمر سبزوار گفت : بر اثر واژگونی دو دستگاه خودرو سواری پراید در جاده شاهرود - سبزوار هفت نفر مصدوم شدند.
 
رضا شهرآبادی روز چهار شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار کرد: بر اثر واژگونی یک دستگاه خودرو سواری پراید که عصر امروز در حدود 47 کیلومتری شهر سبزوار و در باند جنوبی جاده شاهرود - سبزوار رخ داد پنج نفر مصدوم شدند.
وی ادامه داد: مصدومان این حادثه توسط آمبولانس های جمعیت هلال احمر و اورژانس 115 سبزوار برای درمان به بیمارستان امدادی این شهرستان انتقال یافتند.
وی گفت: در حادثه دیگر نیز بر اثر واژگونی یک دستگاه خودرو پراید در باند شمالی جاده سبزوار به شاهرود در 52 کیلومتری سبزوار دو نفر مصدوم شده و توسط نیروهای این جمعیت و اورژانس 115 به یکی از مراکز درمانی سبزوار منتقل شدند.
وی اظهار کرد: علت بروز این دو حادثه رانندگی از سوی کارشناسان مربوطه در حال بررسی است.
وی افزود: جاده 260 کیلومتری شاهرود به سبزوار از محورهای پر تردد کشور است و بیشتر واژگونی های خودرو این شهرستان در این مسیر اتفاق می افتد.
فرمانده پلیس راه سبزوار هم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حدود 60 درصد تصادفات در جاده های حوزه استحفاظی پلیس راه سبزوار مربوط به واژگونی خودرو ناشی از خستگی و خواب آلودگی رانندگان است لذا به رانندگان در این مسیرها توصیه می شود در زمان خواب آلودگی از رانندگی خودداری کنند.
سرهنگ علی فتحی به مسیر کویری و طولانی جاده شاهرود - سبزوار اشاره کرد و به رانندگان توصیه نمود به منظور رفع خستگی و خواب آلودگی پیش از رانندگی استراحت کافی داشته و بعد از هر دو ساعت رانندگی نیز حداقل 20 دقیقه در محل مناسب توقف و استراحت کنند.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.