اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 24 مرداد 1394 / کد مطلب: 10136 / نظرات: 0

معاون فرماندار:


ثمره اطلاع رسانی درست خبرنگاران ،تصمیم گیریهای درست است


ثمره اطلاع رسانی درست خبرنگاران تصمیم گیریهای درست است  معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری سبزوار گفت : خبرنگاران با اطلاع رسانی درست نقش موثری دربه ثمر رساندن تصمیم گیریهای درست در جهت شکوفایی و توسعه جامعه دارند .   

حسین میردشتی  در مراسم تجلیل از خبرنگاران سبزوار با گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود : خبرنگاران رسالت مهم ، حائز اهمیت و خطیری دارند که با درک این رسالت عظیم زمینه توسعه را برای جوامع فراهم می کنند .
وی با اهمیت اطلاع رسانی و رسانه اظهار داشت : در حال حاضر برخی کشورها برای رسیدن به اهداف خود به جای استفاده از جنگ بر علیه یکدیگر از سلاح مطبوعات و رسانه استفاده کرده و با اخبار کذب جامعه را متزلزل می کنند .
معاون فرماندار سبزوار همچنین به جایگاه والای خبرنگاران اشاره و گفت : خبرنگاران حرفه مقدس اطلاع رسانی و آگاهی رساندن به مردم را برعهده دارند .
میردشتی با تاکید بر نقش مهم خبرنگاران در عرصه های مختلف سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی جامعه افزود : خبرنگاران در نهادینه کردن و ترویج فرهنگ نیز نقش تاثیرگذاری دارند و تلاشهای شبانه روزی خبرنگاران در عرصه اطلاع رسانی ستودنی است .
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار نیز در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی و دیگر شهدای رسانه گفت : خبرنگاران با ایفا کردن نقش خود در اطلاع رسانی سهم بسزایی در توسعه وفرهیختگی جامعه دارند .
محبوبه طبسی خبرنگاران را در شمار فرهیختگان جامعه عنوان و افزود : این فرهیختگان نقش تاثیرگذار و انکار ناپذیری در توسعه جامعه دارند .
وی با بیان این که رسانه ها رکن اساسی توسعه فرهنگی هستد ،افزود: خبرنگاران سربازان جبهه فرهنگی و اطلاع رسانی هستند .
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار همچنین از تلاشهای خبرنگاران این شهرستان در راستای رسالت خطیراطلاع رسانی قدردانی کرد .
در این مراسم که به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، اتاق اصناف و بهزیستی سبزوار برگزار شده بود از خبرنگاران این شهرستان تجلیل شد . 
حسینی زاده یکی از اعضای شورای اسلامی شهر و مشاور فرماندار در این مراسم حضور داشتند .





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.