اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 24 مرداد 1394 / کد مطلب: 10138 / نظرات: 0

رییس شورای اسلامی شهرستان سبزوار:


وجود نشریه مکتوب و مستقل در سبزوار ضروری است


وجود نشریه مکتوب و مستقل در سبزوار ضروری است  رییس شورای اسلامی شهرستان سبزوار گفت: این شهرستان نیازمند نشریه مکتوب و مستقل بدون وابستگی به نهاد، اداره و یا سازمان خاص است.
 
جلال تعصبی در مراسم تجلیل از خبرنگاران سبزوار افزود: این شهرستان نیازمند نشریه ای است که با حمایت شورای اسلامی شهر و با هدف صرف اطلاع رسانی و خبر رسانی منتشر شود.
وی با بیان اینکه در نبود واقعیت شایعات و تفسیرهای متفاوت شکل می گیرد، اظهار کرد: وجود یک نشریه مکتوب و مستقل موجب نشر واقعیات می شود.
وی با اشاره به رشد رسانه های مجازی در سبزوار گفت: این موضوع نشان دهنده پویایی عرصه خبر در این شهرستان است.
رییس شورای اسلامی شهرستان سبزوار همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: خبرنگاران رسالت افروختن مشعل بیداری در جامعه را بر عهده دارند.
شهردار سبزوار نیز در این نشست گفت: خبرنگاران منشاء آگاهی در جامعه هستند.
محمد علی طالبی با گرامیداشت یاد شهید صارمی افزود: این شهید برای آگاهی بخشی فراتر از مرزهای ایران اسلامی گام نهاد و به لقاء خداوند پیوست.
وی با قدردانی از تلاشهای خبرنگاران شهرستان سبزوار اظهار کرد: خبرنگاران نقش مهم و تاثیرگذار در توسعه فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و کالبدی شهر داشته اند.
وی با اشاره به قرار داشتن خبرنگاران در صف اول آگاهی بخشی گفت: خبرنگاران نقش بسیار مهم و تاثیرگذار در اعتلای جامعه دارند.
رییس شورای اسلامی شهر سبزوار هم گفت: رسالت خبرنگاران رسالت خطیر و عظیمی است و مهمترین رسالت خبرنگاران در جامعه ایجاد وحدت و همزبانی است.
کاظم کرامت رعایت صداقت، عدالت و انصاف را از ویژگی های یک خبرنگار متعهد دانست و افزود: خبرنگار در مقابل آنچه می نویسد مسوول است و لذا باید منصف باشد و دنبال جنجال آفرینی نباشد.
در این مراسم از خبرنگاران شهرستان سبزوار تجلیل شد.ایرنا





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.