اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 25 مرداد 1394 / کد مطلب: 10142 / نظرات: 0

حاشیه های بازدید وزیر بهداشت از ایرنا؛


معاینه در اتاق خبر ایرنا


معاینه در اتاق خبر ایرنا  بازدید وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از خبرگزاری جمهوری اسلامی با حاشیه هایی از جمله معاینه چشم یکی از خبرنگاران باسابقه ایرنا در تحریریه این رسانه همراه بود.
 
به گزارش خبرنگار سلامت ایرنا، سیدحسن هاشمی روز یکشنبه در بدو ورود به خبرگزاری جمهوری اسلامی به دفتر محمد خدادی مدیرعامل ایرنا رفت و به گفت وگو با او پرداخت.
نیم ساعت بعد وارد تحریریه شد و طی بازدید از اتاق خبر ایرنا با تک تک خبرنگاران احوالپرسی و خوش و بش کرد.
در حین بازدید وزیر بهداشت از تحریریه، یکی از خبرنگاران باسابقه ایرنا از ناراحتی و التهاب چشم خود گلایه کرد.
و هاشمی پس از معاینه چشم این خبرنگار به او گفت: برای تسکین التهاب چشم باید قطره بتامتازون استفاده کنید و بهتر است بعد از مصرف چای کیسه ای، کیسه آن را روی چشم قرار دهید تا التهاب آن از بین برود.
یکی از خبرنگاران ایرنا هنگام بازدید وزیر بهداشت از تحریریه به سمت وی رفت و از خاطره عمل چشم خود توسط وزیر بهداشت سخن گفت.
این خبرنگار به وزیر بهداشت گفت: دو سال پیش چشمم را نزد شما در بیمارستان عمل کردیم، دو هفته بعد هنوز تار می دیدم در حالیکه افرادی که همزمان با من عمل کرده بودند، مشکل تاری دید نداشتند.
خبرنگار ایرنا افزود: بعد از دو هفته شما را جلوی بیمارستان دیدم و به شما مراجعه کردم، شما گفتید، خیلی نگران نباشید و هیچ وقت خودتان را با کسی مقایسه نکنید، شرایط فیزیولوژیک هر فرد مخصوص خود اوست و با دیگری فرق دارد. چند روز دیگر تاری دید شما هم رفع می شود ضمن اینکه دنیا آن قدر اهمیت ندارد که نگران از دست دادن صحنه های آن باشید، سخت نگیرید. این صحبت شما استرس و نگرانی من را رفع کرد و چند روز بعد هم تاری دیدم بر طرف شد.
هاشمی سپس در نشستی با خبرنگاران ایرنا به پرسش های آنان پاسخ داد.
وی گفت: ایرنا خبرگزاری منصف و فراتر از جناح های سیاسی است و علاوه بر اینکه به مشکلات می پردازد به مردم نیز امید می دهد.
وزیر بهداشت در این نشست برای اولین بار کاهش هزینه های کمرشکن درمان مردم را از بالای دو درصد به 1.3 درصد که در دولت یازدهم رخ داد و نیز برنامه دولت برای خصوصی سازی خدمات سلامت و خرید خدمت راهبردی از این بخش را اعلام کرد.
وی بعد از این نشست، دفتر یادبود ایرنا را امضا کرد و در آن نوشت: از اینکه فرصت فراهم شد و در دومین سالروز تشکیل دولت تدبیر و امید در سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی حضور پیدا کنم و از همراهی دوستان عزیز در اجرای طرح تحول سلامت قدرشناسی نمایم، بسیار خرسندم.
«امیدوارم خبرگزاری جمهوری اسلامی همچون گذشته در خدمت نظام و همه سلیقه های موجود تا پایان دولت جناب آقای دکتر روحانی به ایران عزیز و ایرانیان خدمت نمایید.»
وزیر بهداشت در پایان بازدید خود از خبرگزاری جمهوری اسلامی با خبرنگاران گروه اجتماعی ایرنا عکس یادگاری گرفت.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.