اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 29 مرداد 1394 / کد مطلب: 10160 / نظرات: 0


خدام حرم رضوی از زندان و بیمارستان های سبزوار بازدید کردند


خدام حرم رضوی از زندان و بیمارستان های سبزوار بازدید کردند  به مناسبت ایام خجسته دهه کرامت تعدادی از خدام حرم مطهر رضوی روز پنجشنبه از زندان و بیمارستان های سبزوار بازدید و پرچم متبرک حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) را به نمایش گذاشتند.
 
خادمان حرم مطهر رضوی همچنین در این آیین بسته های متبرک آستان قدس رضوی را بین مددجویان و بیماران بیمارستان های این شهرستان توزیع کردند.
اجرای سرود، مولودی خوانی و تبرک جستن مددجویان و بیماران از پرچم مبارک حرم حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) بخشی از این برنامه ها بود.
خدام حرم مطهر حضرت علی بن موسی الرضا (ع) در بازدید از بیمارستانهای برادران شهید مبینی، امدادی و واسعی شهرستان سبزوار به عیادت بیماران رفته و توفیق شفا و سلامتی آنان را از خداوند متعال خواستار شدند.
ایجاد شور و شوق و نشاط بین بیماران، قرائت صلوات خاصه حضرت امام رضا (ع)، زمزمه های رضا رضای بیماران و قرائت اذان و اقامه در گوش نوزادان توسط خدام حرم مطهر رضوی بخشی دیگر از برنامه های این آیین معنوی بود.
کاروان خدام حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) در اجرای برنامه زیر سایه خورشید مورد استقبال پرشور مردم سبزوار قرار گرفتند.
تبیین ابعاد شخصیت حضرت امام رضا (ع) از مهمترین اهداف سفر خدام حرم امام هشتم (ع) به برخی شهرهای کشور طی دهه کرامت است.
از یکم ذیقعده سالروز تولد حضرت معصومه (س) تا یازدهم ذیقعده سالروز ولادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) به عنوان دهه کرامت نامگذاری شده است.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.