اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 31 مرداد 1394 / کد مطلب: 10165 / نظرات: 0

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار :


تکمیل پروژه های ناتمام از اولویت های دولت است


تکمیل پروژه های ناتمام از اولویت های دولت است  احمد برادران روز شنبه در کمیته برنامه ریزی شهرستان سبزوار گفت : شاخص  و رویکرد دولت در اعتبارات ماده 180به پایان رساندن پروژه های نا تمام است.
وی با تقدیر از نمایندگان محترم مجلس که رقم ماده 180 را در بودجه سال 1394 افزایش دادند  افزود : توزیع اعتبارات ماده 180 برقراری توازن و تعادل منطقه ای است.
 وی با بیان اینکه سبزوار علیرغم  تلاشها در برخی شاخص ها از میانگین استانی پایین تر است برآنیم جبران عقب ماندگی شاخص ها شهرستان را داشته باشیم .
 فرماندار ویزه سبزوار همچنین از حوزه برنامه ریزی کشور خواست در بودجه اختصاصی این ماده به شهرستانها اختیار عمل بیشتری بدهند.
 وی ادامه داد : با تعامل و پیگیری ها خوب . بیشترین اعتبار در این خصوص در استان خراسان رضوی به شهرستان سبزوار اختصاص یافته است
برادران گفت : حدود 220 پروژه عمرانی  ناتمام در سطح شهرستان وجود دارد که تلاش می نماییم طی امسال و سال آینده این پروژه ها را به پایان برسانیم.
اعتبارات اختصاص یافته ماده 180 استان خراسان رضوی حدود 218 میلیارد تومان می باشد  که سبزوار 16 میلیارد و 439 میلیون و 200 هزار تومان را به خود اختصاص داده است





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.