اخبار سبزوار پيام : عمراني


اخبار » عمراني / تاریخ خبر: 1 شهريور 1394 / کد مطلب: 10166 / نظرات: 0

معاون فرماندار


77 پروژه در شهرستان سبزوار آماده بهره برداری شد


77 پروژه در شهرستان سبزوار آماده بهره برداری شد  معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار سبزوار گفت: 77 پروژه عمرانی با هزینه 359 میلیارد ریال طی هفته دولت در این شهرستان به بهره برداری می رسد.
 
حسین میردشتی  در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پروژه های مزبور شامل پروژه های بهداشت و درمان، اصلاح و توسعه معابر شهری، راههای روستایی، مجتمع های آبرسانی، برق، مخابرات، گاز، کشاورزی و دامداری، بهزیستی، واحدهای مسکونی مدد جویان و ورزشی است.
وی اظهار کرد: پروژه های حوزه علوم پزشکی، جهاد کشاورزی و گازرسانی بیشترین رقم هزینه این پروژه ها را به خود اختصاص داده اند.
وی افزود: همچنین طی هفته دولت اجرای 16 پروژه در بخش های مختلف با اعتبار بیش از 203 میلیارد ریال در این شهرستان آغاز خواهد شد.
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار سبزوار گفت: برگزاری حدود 100 برنامه فرهنگی اجتماعی نیز طی هفته دولت در این شهرستان در نظر گرفته شده است.
وی دیدار با خانواده های شاهد و ایثارگر کارمندان دولت، برگزاری یادواره 34 شهید ادارات، برگزاری مراسم گرامیداشت یاد شهدای دولت و غباررویی مزار شهدا را بخشی از برنامه های هفته دولت در سبزوار ذکر کرد.
میردشتی، تجلیل از کارمندان نمونه ادارات، برگزاری نمایشگاه صنایع دستی، مسابقات علمی، فرهنگی و ورزشی را از دیگر برنامه های هفته دولت در این شهرستان برشمرد.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.