اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 16 آبان 1390 / کد مطلب: 1018 / نظرات: 0

رييس ستاد انتخابات خراسان رضوي:


200 نامزد احتمالي ازاين استان در انتخابات نهمين دوره مجلس شركت دارند


200 نامزد احتمالي ازاين استان در انتخابات نهمين دوره مجلس شركت دارند
 معاون استاندار و رييس ستاد انتخابات استان خراسان رضوي گفت:200 نامزد احتمالي از اين استان در انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي شركت خواهند داشت. 
   
 محمد غفاري روز يكشنبه در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار ايرنا افزود: براساس بررسي هاي انجام شده و آنچه از فعاليت هاي سياسي، اجتماعي و حتي اقتصادي برخي افراد در شهرستانها مشاهده مي شود، 200 نفر در اين استان بنا دارند وارد عرصه انتخابات شوند.

وي گفت: اين افراد از احزاب و گروههاي مختلف در حال انجام برخي فعاليت ها براي معرفي خود به مردم هستند.

وي اظهارداشت: هم اكنون در مرحله تبيين انتخابات شامل تبيين نقش مردم در سرنوشت سياسي خود، نقش مردم در نظام جمهوري اسلامي و حاكميت ديني و مردم سالاري ديني هستيم.

غفاري گفت: كم كم شور انتخاباتي استان خراسان رضوي را در بر مي گيرد و ما نيز در حال آماده شدن براي برگزاري هر چه بهتر انتخابات هستيم.

وي افزود: تاكنون تعداد محدودي گزارش از تخلفات انتخاباتي و تبليغات زود هنگام از سوي هيات نظارت بر انتخابات و ستاد انتخابات استان بررسي شده است.

رييس ستاد انتخابات خراسان رضوي در باره نحوه برخورد با تبليغات زود هنگام از سوي شركت كنندگان احتمالي در نهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي گفت: بيشتر به دنبال پيشگيري در اين ارتباط هستيم لذا كميته پيشگيري از تخلفات انتخاباتي تشكيل و در كميته هاي شش گانه در زيرمجموعه ستاد انتخابات استان، اغلب به صورت غير مستقيم از طريق فرمانداران و يا به شكل مستقيم به خود افراد تذكر لازم داده مي شود.

غفاري اظهارداشت: تاكنون تخلفات به حدي نرسيده است كه برخورد قضايي داشته باشيم اما اين تخلفات در پرونده نامزدهاي احتمالي ثبت مي شود.  





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.