اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 10 شهريور 1394 / کد مطلب: 10209 / نظرات: 0

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار :


طرح جامع ترافیک شهرستان سبزوار تدوین می شود


طرح جامع ترافیک شهرستان سبزوار تدوین می شود معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت  : طرح جامع ترافیک شهرستان سبزوار  به زودی تدوین می شود.
 احمد برادران روز دوشنبه در جلسه شورای ترافیک شهرستان سبزواردر حضور اعضای این شورا افزود : موقعیت جغرافیایی و استراتژیک شهرستان سبزوار و قرار گرفتن در کریدور شمال جنوب و شرق  وغرب کشور یک فرصت ایده آل برای توسعه و رونق شهرستان است.
 وی گفت : برای کاهش تصادفات و تلفات رانندگی بایستی با همکاری  مجموعه دستگاهها  راهکارهای لازم اندیشیده و اجرایی شود.
 وی اظهار کرد : با توجه به  نصب  سامانه و دوربین ها ی هوشمند در سطح شهرسبزوار، استقرار نیرو در مرکز کنترل ترافیک هوشمند در حال پیگیری است.
 فرماندار سبزوار با اشاره به مشکلات میدان سربداران و معضل ترافیکی آن افزود :   با روسای اتحادیه ها و تعاونی ها جلسه بگذارید و تا با قوانین و مقرارت بیشتر آشنا شوند
وی ادامه داد : در میدان ورودی شهر جهت حمل و نقل مسافر  و حفظ حقوق شهروندان و منافع شهر بایستی اعمال قانون شود .
فرماندار ویژه سبزوار بیان کرد : برای توسعه پایانه مسافربری سبزوار بایستی فرهنگ سازی شود تا  اولویت شهروندان جهت مسافرت اتوبوس های پایانه مسافربری شهرستان باشد.
 رییس شورای ترافیک سبزوار در خصوص ایجاد پارک سوار گفت :  پارک سوار فقط برای شهرستانهای سبزوار بزرگ باشد و ایجاد پارک سوار برای اتوبوس های خارج از شهرستان سبب تضعیف پایانه مسافر بری و ستم به رانندگان و سامانه حمل و نقل شهرستان می باشد.
 وی افزود : ایجاد دو پارک سوار در دو نقطه غرب و شرق شهرستان جهت ساماندهی و رفاه مردم ضروری است.
فرماندار سبزوار همچنین استقرار ون برای حمل و نقل بخش ها و روستاهای بزرگ سبزوار را یک ضرورت دانستکه بایست به آن پرداخته شود.
 وی  با اشاره به وجود چند شنبه بازارها در سبزوار گفت :  این بازارها خود از عوامل تشدید ترافیک هستند لذا برای ساماندهی و استقرار آنها در محل های مناسب بایستی اقدامی صورت بگیرد.
وی ادمه داد : بازار موتور فروش ها  نیز از منظر خوبی برخوردار نیست که آنهم نیاز به ساماندهی دارد.
 فرماندار ویژه سبزوار در باره  ایجاد و نصب سرعت گیرها در سطح شهر سبزوار  افزود : سرعت گیرها بایست یکنواخت باشد و برای نصب آن کار کارشناسی صورت بگیرد .
 وی در پایان از  نمایندگان شورای ترافیک خواست  اقدام به  گشت زنی و رصد در خیابانهای سطح  شهر نموده و با جمع بندی مشکلات ترافیکی برای برون رفت از معضل ترافیک راهکار های  مناسب را ارائه نمایند.

:





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.