اخبار سبزوار پيام : عمراني


اخبار » عمراني / تاریخ خبر: 10 شهريور 1394 / کد مطلب: 10211 / نظرات: 0

محسنی ثانی :


بیمارستان داورزن تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد


بیمارستان داورزن تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: بیمارستان شهر داورزن تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

 محمدرضا محسنی‌ثانی ظهر امروز در جمع مردم شهرستان داورزن با اشاره به بهره‌برداری از بیمارستان این شهرستان تا پایان امسال اظهار داشت: هم‌اکنون این بیمارستان پیشرفت ۹۰ درصدی دارد که از ماده ۱۸۰ نیز اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان برای تکمیل آن اختصاص یافته است.

 وی با بیان اینکه برای اتمام کار این بیمارستان اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان دیگر نیاز است، تصریح کرد:با توجه به نیاز منطقه پیگیری‌هایی صورت گرفته و اعتبارات برای اجرای پروژه از طرف فرمانداری اختصاص یافته که امیدواریم براساس وعده‌های داده شده تا پایان سال شاهد بهره‌برداری از این پروژه باشیم.

نماینده مردم سبزوار در مجلس با اشاره به رشد شاخصه‌های عمرانی شهرستان داورزن خاطرنشان کرد: داورزن از بخش‌های تابعه سبزوار بود که با پیگیری‌های صورت گرفته در هشت سال گذشته این منطقه از سبزوار جدا و به شهرستان تبدیل شد که این موضوع در رشد شاخصه‌های آن اثرگذار بود.

محسنی‌ثانی با بیان اینکه امروز بخش زیادی از شاخصه‌های شهرستان در حوزه آب، مخابرات، راه روستایی، بهره‌مندی از خدمات زیربنایی و … از میانگین شاخصه‌های استانی نیز بالاتر است، عنوان کرد: امروز بخش زیادی از ادارات و نمایندگی‌های آنان در شهرستان مستقر شده و یا در حال استقرار هستند که اگر روند ارتقای داورزن از بخش به شهرستان صورت نمی‌گرفت شاهد ارائه این خدمات در این خطه نمی‌بودیم.

وی به پیگیری‌های احداث شهرک صنعتی در داورزن نیز اشاره کرد و افزود: یکی از مهم‌ترین درخواست‌ها و مطالبات مردم شهرستان داورزن مسئله احداث شهرک صنعتی در این منطقه بود که با پیگیری‌های صورت گرفته بخش مهمی از شرایط احداث این شهرک فراهم شده است.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجوزهای لازم برای اجرای این پروژه گرفته شده است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر زمینی به میزان ۵۰ هکتار برای اجرای این پروژه جانمایی شده است.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات این پروژه مسئله فراهم کردن زیرساخت‌های مورد نیاز آن بود، اظهار کرد: خوشبختانه در این زمینه نیز پیگیری شده و بخش مهمی از زیرساخت‌های پروژه فراهم شده است.

محسنی ثانی با بیان اینکه منطقه داورزن ظرفیت‌های خوبی در حوزه کشاورزی دارد، ادامه داد: ایجاد صنایع تبدیلی مانند کارگاه‌های فرآوری ادویه، ایجاد واحدهای گلخانه‌ای، گیاهان دارویی، تولید لبنیات و راه‌اندازی کارخانه‌هایی مانند خوراک دام در کنار صنایع دیگر می‌تواند به توسعه این بخش و جلوگیری از خام‌فروشی محصولات کشاورزی کمک کند.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهرستان داورزن رتبه نخست تولید برخی از محصولات کشاورزی و گیاهان دارویی در استان خراسان رضوی را دارد، گفت: در حال حاضر مشاوری برای طرح احداث ناحیه صنعتی داورزن در نظر گرفته شده تا کار مطالعات روی این بخش را داشته باشد که در حال حاضر در انتظار نظر مشاور طرح هستیم که به‌زودی ابلاغ می‌شود.فارس





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.