اخبار سبزوار پيام : سایر


اخبار » سایر / تاریخ خبر: 10 شهريور 1394 / کد مطلب: 10212 / نظرات: 0


بارش های رگباری و وزش باد شدید در خراسان رضوی


بارش های رگباری و وزش باد شدید در خراسان رضوی  کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی از بارش های رگباری و هم چنین وزش باد شدید در طول امروز و فردا در مناطق مختلف این استان خبر داد.
 
غلامرضا ضیاء شهابی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش هایی به شکل رگبار و رعد و برق نواحی کوهستانی، غرب و جنوب خراسان رضوی را در ساعات بعد از ظهر فرا می گیرد.
وی خاطر نشان کرد: وزش باد نسبتا شدید تا شدید عصر امروز و فردا مناطق مختلف خراسان رضوی بویژه جنوب شرقی این استان را در بر خواهد گرفت.
به گفته وی در این مدت وزش باد در برخی مناطق خراسان رضوی بویژه نوار شرقی و نیمه جنوبی خراسان رضوی شدید و همراه با گرد و خاک پیش بینی شده است.
وی افزود: سرعت وزش باد در برخی مناطق خراسان رضوی به بیش از 65 کیلومتر در ساعت افزایش می یابد.
ضیاء شهابی با اشاره به کاهش تدریجی دما در این استان از فردا گفت: از روز چهارشنبه تا پایان هفته جاری، دما در مناطق مختلف استان به طور تدریجی کاهش می یابد.
وی دمای هوای دیروز مشهد را 32 درجه سلسیوس عنوان کرد و افزود: دمای هوا تا روز جمعه هفته جاری به 28 درجه سلسیوس کاهش می یابد.
وی اظهار کرد: قوچان با 9 درجه سلسیوس و سرخس با 36 درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان های خراسان رضوی در طول 24 ساعت گذشته بوده اند.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.