اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 14 شهريور 1394 / کد مطلب: 10226 / نظرات: 0


آغاز مسابقات ورزشی دانشگاههای علوم پزشکی شمال شرق کشور در سبزوار


آغاز مسابقات ورزشی دانشگاههای علوم پزشکی شمال شرق کشور در سبزوار  اولین دوره مسابقات ورزشی کارکنان دانشگاههای علوم پزشکی شمال شرق کشور روز شنبه در سبزوار آغاز شد.
 
در این مسابقات 150 ورزشکار در رشته های فوتسال، تنیس روی میز و والیبال از شش دانشگاه علوم پزشکی شمال شرق کشور تا 17 شهریور ماه جاری به رقابت می پردازند.
دبیر مسابقات مزبور در حاشیه مراسم افتتاح این رقابت ها به خبرنگار ایرنا گفت : برگزاری اولین دوره رقابت های کارکنان دانشگاه های علوم پزشکی شمال شرق کشور حاکی از توانمندیهای ورزشی این خطه است.
عباس چمنیان با اشاره به ضرورت برگزاری رقابت های ورزشی بین کارکنان دانشگاه های علوم پزشکی کشور افزود : با توجه به گستردگی خانواده دانشگاه علوم پزشکی در کشور این رقابتها باید دست کم به صورت منطقه ای تداوم داشته باشد.
وی برگزاری مسابقات ورزشی کارکنان دانشگاههای علوم پزشکی شمال شرق کشور در حوزه بانوان را نیز در دستور کار دانست و گفت : قصد داریم مسابقات ورزشی بانوان را تا پایان امسال برگزار کنیم.
وی ادامه داد : رشته های تنیس روی میز و بدمینتون برای رقابت های ورزشی بانوان قطعی شده و رشته شنا نیز اگر دانشگاه ها اعلام آمادگی کنند به این رشته ها افزوده می شود.
وی گفت : دانشگاه علوم پزشکی مشهد این آمادگی را دارد که مسابقات بانوان را میزبانی کند.
وی همچنین از اضافه شدن رشته های بدمینتون ، شنا و تیراندازی برای رقابت های مردان در آینده نزدیک خبر داد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار نیز در این مراسم گفت : یکی از اهداف وزارت بهداشت برای مبارزه با بیماریهای غیرواگیر همچون دیابت، بیماریهای قلبی و عروقی، ترویج ورزش است.
علیرضا مسلم با اشاره به ضرورت برگزاری رقابت های ورزشی در حوزه های دانشجویان و کارکنان دانشگاه های علوم پزشکی افزود : ایجاد محیط پویا و پرنشاط در محیط های دانشگاهی از اهداف برگزاری این رقابت ها است.
وی با بیان اینکه وزارت بهداشت در سالهای اخیر نگاه جدی تر به حوزه ورزش داشته است اظهار کرد: ورزش از عواملی است که در پویایی نیروی انسانی به عنوان محور توسعه نقش بسزایی دارد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار ابراز امیدواری کرد این شهرستان بتواند میزبان شایسته ای برای این دوره از رقابت های ورزشی باشد.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.