اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 17 شهريور 1394 / کد مطلب: 10239 / نظرات: 0

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:


نگاه ما باید تعامل با دنیا باشد


نگاه ما باید تعامل با دنیا باشد  عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: نگاه ما در پساتحریم می بایست تعامل با دنیا، استفاده از زیرساختهای آنها برای افزودن به غنای فناوری و بارور کردن اقتصاد مقاومتی باشد.
 
محمدرضا محسنی ثانی با اشاره به سفر هیاتهای بلندپایه اروپایی به ایران افزود: سرمایه گذاری کشورهای اروپایی درکشور به مفهوم این نیست که ما کشوری مصرف کننده شویم بلکه با بهره از این فرصت و توسعه زیرساختها می بایست به رونق اقتصادی برسیم.
نماینده شهرستانهای سبزوار، جوین، خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بر مبنای کار کارشناسی قوی فضا و بستری فراهم می کنیم تا به سازمان جهانی تجارت بپیوندیم.
وی گفت: هم اینک در سایه مذاکرات هسته ای و فرارسیدن دوران پساتحریم نقطه عطفی در مسائل سیاسی، اقتصادی و امنیتی کشور ایجاد شده است.
محسنی ثانی افزود: سفر هیاتهای بلندپایه اروپایی و سایر کشورها به ایران و تحرک جدی آنها برای سرمایه گذاری از آثار مثبتی است که در پرتوی مذاکرات هسته ای حاصل شده است.
وی همچنین با تاکید بر اعمیت اقتصاد مقاومتی اظهارداشت: مفهوم اقتصاد مقاومتی این است که روی پای خود بایستیم و بر ظرفیتها و توانمندیهای ئاخلی تکیه نماییم.
این نماینده مجلس گفت: قرار نیست پس از به نتیجه رسیدن مذاکرات و پس از تحریمها صرفا کشوری مصرف کننده باشیم بلکه باید اقتصاد مقاومتی را بارور کنیم.
وی با بیان اینکه فقط کیفیت می تواند با قیمت مقابله کند افزود: تولیدکنندگان ما باید علاوه بر بازارهای داخلی نگاهشان معطوف به بازارهای بین المللی و صادرات باشد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در خصوص عملکرد دولت تدبیر و امید نیز گفت: دولت یازدهم مفتخر است که توانسته در راستای اهداف مقدس جمهوری اسلامی ایران و بر مبنای خواست و اراده مردم شکل گیرد و در این زمینه توفیقاتی داشته باشد.
وی افزود: دولت با همه محدودیتها در بخش اقتصادی توانست با مهار تورم و ثبات اقتصادی توفیقات خوبی داشته باشد.
سبزوار در 237 کیلومتری غرب مشهد واقع است.ایرنا





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.