اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 22 شهريور 1394 / کد مطلب: 10259 / نظرات: 0

استاندار و فرماندار ویژه سبزوار :


دستاوردهای دوران دفاع مقدس برای جوانان بازگو شود


دستاوردهای دوران دفاع مقدس برای جوانان بازگو شود  استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت :پیروزی ملت ایران در دوران دفاع مقدس مرهون رهبری حضرت امام (ره) و ولایت پذیری مردم و وحدت کلمه بود.
احمد برادران روز یکشنبه در آستانه هفته دفاع مقدس با تشکیل ستاد هفته دفاع مقدس افزود : هفته دفاع مقدس نماد و فرصت گرانبهایی است تا دستاوردهای دوران درخشان دفاع مقدس را برای جوانان و نسل آینده ترسیم نماییم .
 به گزارش روابط عمومی فرمانداری سبزوار ،  فرماندار ویژه سبزوار  گفت : طلوع نهضت های مقاومت در منطقه و کشورهای اسلامی متاثر از انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.
برادران افزود :  دشمنان انقلاب اسلامی از اوایل انقلاب در پی براندازی و جلوگیری از رشد آن بوده و تجاوز نظامی به ایران در همین راستا و برای توقف انقلاب اسلامی بوده است.
فرماندار ویژه سبزوار اظهار کرد : در جنگ تحمیلی توانستیم  با حفظ اصول و مبانی اعتقادی و اسلامی در عرصه دفاعی پیروزی بزرگی را کسب  و در برابر همه قدرتهای آنروز جهان پیروز شویم.
 وی گفت  : امروز شبکه های مخالف و معاند انقلاب اسلامی  در خارج کشور و ایادی داخلی آنها سعی دارند  با طرح سوالات واهی بین نسل جوان ایجاد  اختلاف نموده و عظمت دوران دفاع مقدس را کمرنگ  کنند .
  برادران بیان کرد  :  تبیین نقش وحدت و همبستگی ملت ، روحیه ایثار و خود گذشتگی و  تبیین الگوههای رفتاری رزمندگان در ایام دفاع مقدس  از ضرورت های مهم است.
وی همچنین اتحاد ،  وحدت و تحقق شعار همدلی و همزبانی بین دولت و ملت را رمز اقتدار انقلاب اسلامی و سبب یاس و ناامیدی دشمنان دانست.
فرماندار ویژه سبزوار افزود : بسیج بعنوان شجره طیبه و متعلق به همه کشور و ذخیره ارزشمندی برای انقلاب اسلامی است و امروز در صحنه های مختلف ایفای نقش می نماید و حافظ خوبی برای حفظ انقلاب اسلامی می باشد.
برادران با بیان اینکه برگزاری هفته دفاع مقدس امسال با توجه به حساسیت های موجود در کشور دارای اهمیت بسیار بالایی است اضافه کرد:انتظار ما از سایر دستگاه های اجرایی این است که با تمام قدرت در برگزاری مراسمات این هفته وارد شوند.
برادران با بیان اینکه امروز تهدیدات زیاد نظامی از سوی برخی کشورها وگروه های تروریستی در مرزها علیه نظام جمهوری اسلامی ایران مطرح می شود عنوان کرد: برگزاری مراسمات هفته دفاع مقدس و به خصوص رژه  نیروهای مسلح در این روز نشان از اقتدار جمهوری اسلامی ایران و پاسخی کوبنده به این تهدیدات توخالی است .  وی از مسئولان و دستگاههای اجرایی خواست  با اهتمام جدی در برگزاری نمایشگاه ها در مدارس و دانشگاهها و سطح شهر  تازگی و طراوت آن دوران با شکوه را به نمایش بگذاریم .





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.