اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 26 شهريور 1394 / کد مطلب: 10276 / نظرات: 0

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار :


بهورزان پیشگام و در صف اول جبهه سلامت هستند.


بهورزان پیشگام و در صف اول جبهه سلامت هستند معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار با گرامیداشت روز بهورز گفت : بهورزان پیشگام و در صف اول جبهه سلامت هستند.

 احمد برادران روز چهارشنبه در جمع بهورزان شهرستان سبزوار افزود : بهورزان در سالم سازی اجتماع  ،  ارائه خدمات به مردم محروم در روستا ها و کاهش هزینه های درمان نقش موثری ایفا   می نمایند.
معاون استاندار خراسان رضوی در سبزوار گفت :  بهورزان اولین  واحدی هستند که شهروندان جهت درمان با آنها ارتباط می یابند و بهورزان در حفظ محیط زیست و فضاهای اداری و مراقبت از مادران و فرزندان نقش اساسی دارند.
وی همچنین گفت : دولت تدبیر و امید به حوزه سلامت و درمان توجه ویژه ای دارد و حوزه سلامت از اولویت های اصلی دولت است .                                                                                                                                                            وی با قدردانی از تلاشهای دولت یازدهم گفت : با تلاشهای و تدابیر اتخاذ شده بهداشت و درمان که در دولت گذشته اولویت یازدهم بود در این دولت به عنوان اولویت اول و  ا صلی مورد توجه قرار گرفت .
برادران  همچنین با اشاره به افزایش پرداختی از جیب در حوزه درمان طی سالهای گذشته تا بیش از 63 درصد در دولت گذشته گفت : در این دولت سه درصد پرداختی ازجیب مردم  (فرانشیز ) به شدت کاهش یافت .
وی افزود : افتخار می کنیم در دولت یازدهم 11 میلیون نفر فاقد دفترچه بیمه از این خدمات  بهره مند شدند .
فرماندار ویژه سبزوار بیان داشت : تاکنون 60 هزار نفر از مردم این شهرستان که فاقد دفترچه بیمه بودند از خدمات بیمه بهره مند شدند .
وی اظهار کرد : دولت در  توجه به سلامت کودکان ، ارائه خدمات دندانپزشکی برای کودکان و اهمیت تغذیه در  مدارس توجه زیادی دارد.
برادران گفت : تامین بهداشت و سلامت آحاد مردم و نیز بهداشت فردی و خانواده و بهداشت محیط  یکی از تعهدات دولت ها و وزرات بهداشت و درمان و آموزش پزشکی کشور است.
 وی بیان کرد : امروز مقوله بهداشت و اهمیت آن در محیط زیست شرایط ویژه ای یافته و تامین آب شرب بهداشتی و تامین هوای پاک برای سالم زیستن از ضروریات است و انسانها بایست در حفظ محیط زیست کوشا باشند.
 فرماندار ویژه سبزوار  برلزوم توجه به پیشگیری و خود مراقبتی تاکید و افزود:  آموزش و پیشگیری مهمتر از درمان و هزینه ای کمتری دارد و افراد بایست خود به این باور برسند که در جهت خود مراقبتی از جسم ،روح و روان حرکت نمایند.
وی همچنین گفت : دولت جهت حفظ محیط زیست استفاده از بنزین های غیر استاندارد و آلوده را در شهرهای بزرگ ممنوع کرده است .
فرماندار سبزوار همچنین به موضوع مذاکرات هسته ای اشاره و فرجام خوب در مذاکرات را از  توفیقات دولت دانست و گفت : اکنون ایران هراسی که در صدر فعالیت کشورهای دنیا بود بسیار کمرنگ شده است. 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.