اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 28 شهريور 1394 / کد مطلب: 10279 / نظرات: 0


دشمن با نفوذ فرهنگی خود می خواهد مبانی انقلاب و امام راحل را تغییر بدهد


روداب،برزویی/ امام جمعه روداب درخطبه های این هفته درجمع نمازگزاران گفت:امروز یکی از بزرگترین تهدیدها برای کشورما نفوذ دشمن است. ودشمن با نفوذ فرهنگی خود می خواهد مبانی انقلاب و امام راحل را تغییر بدهد البته نفوذ اقتصادی و امنیتی در مرحله بعد است اما آنچه مهم تر است نفوذ فکری ،فرهنگی و سیاسی است یعنی اینکه باورهای جامعه را دگرگون و خدشه دار کنند اختلال و رخنه به وجود آورند مثلا آمریکا را دیگر شیطان بزرگ ندانسته بلکه فرشته نجات بدانیم ، اسرائیل را غده سرطانی ندانسته واز این سگ هار غافل باشیم و از فلسطین ، غزه و حزب الله حمایت نکنیم و اسرائیل را به رسمیت بشناسیم.
حجت الاسلام اسماعیل کیانی مقدم در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان سپاه افزود:درفتنه 88شعارها این بود نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران یعنی ما با فلسطین و مسجد الاقصی کاری نداریم و این خلاف فرهنگ انقلاب است.
خطیب جمعه روداب در ادامه نفوذ سیاسی را نفوذ دشمن در مراکز تصمیم گیری وتصمیم سازی دانسته وتصریح کرد:دشمن می خواهد با نفوذ سیاسی مدیریت مراکز تصمیم گیری وتصمیم سازی را بدست بگیرد آن وقت است که همه تصمیم ها طبق خواست و میل مستکبرین انجام خواهد گرفت در فتنه 88میرحسین موسوی یکی از سران فتنه در سخنرانی خود در دانشگاه ارومیه گفت" بنده ریشه برخی از مشکلات در این سالن را وجود پرچم فلسطین به جای پرچم ایران می دانم.
امام جمعه روداب درادامه افزود:نفوذ سیاسی یعنی نفوذ بنی صدر یعنی به دو دسته تقسیم کردن مردم و از رزمندگان اسلام حمایت نکردن وخیانت کردن و در نهایت 177نماینده به بی کفایتی او رای دادن لذا توجه رهبری به آماده بودن نیرو های انقلابی این است که باید پایه های تفکر و روحیه انقلابی را چنان در کشور محکم کنیم که هیچ چیز در ادامه این مسیر درخشان خللی وارد نکند.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.