اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 4 مهر 1394 / کد مطلب: 10297 / نظرات: 0


امام جمعه ششتمد: بی تدبیری آل سعود در مراسم حج امسال بسیار مشهود است



امام جمعه ششتمد گفت: حوادث تلخی امسال در مناسک حج اتفاق افتاد که دل هر انسانی را به درد می آورد.
حجه الاسلام و المسلمین ثباتی مقدم افزود: این سران سعودی در ایام حج هم درگیر قدرت طلبی و مسائل داخلی خود هستند و از رسالت اصلی شان فاصله گرفته اند.
وی ادامه داد: بعد از حادثه تلخ سقوط جرثقیل در مکه ، حادثه تلخ منا اتفاق افتاده که نشان از بی تدبیری آل سعود در برپایی مراسم حج امسال است.
خطیب جمعه ششتمد به دیدار مقام معظم رهبری و جانبازان اشاره کرد و گفت: دیدار جانبازان با بزرگ جانباز انقلاب اسلامی دیداری سراسر دلدادگی و عشق بود.
امام جمعه ششتمد افزود: در این دیدار جانبازان سخنان مختلفی را بیان و رهبر فرزانه انقلاب با صبر و حوصله پاسخگو بودند.
حجه الاسلام و المسلمین ثباتی مقدم به موضوع فضای مجازی در جامعه امروز پرداخت و افزود: فضای مجازی امروز بخشی از زندگی انسانها را پر کرده است و بخشی از عمر ما در اختیار این فضاست.
وی گفت: جهانی بودن و فرامرزی بودن از خاصیت های این فضا می باشد و دست یابی آسان به اطلاعات و با کمترین هزینه و راحترین شکل از بارزترین نکات این فضاست.
امام جمعه ششتمد اظهار داشت: جذابیت و تنوع یکی دیگر از خاصیت های این فضاست که به راحتی متن ها ، عکسها و فیلم های متنوع را می توان در اختیار داشت.
خطیب جمعه ششتمد افزود: آزادی اطلاعات ، کاهش هزینه های اقتصادی ، گسترش عدالت رسانه ای و سرعت بالای اطلاعات از دیگر خاصیت های این فضاست.
حجت الاسلام و المسلمین ثباتی مقدم گفت: اما این فضا حکم شمشیر و یا چاقوی دو لبه را دارد که هم می تواند بسیار مفید و هم کی تواند بسیار مضر باشد.
وی افزود: این فضا باید مدیریت شود و اگر این اتفاق نیفتد مشکلات زیادی فرآروی جامعه قرار خواهد گرفت.
امام جمعه ششتمد ادامه داد: مقام معظم رهبری نگاه بسیاری ویژه ای به این موضوع دارند تا جایی که در ابلاغ شورای عالی مجازی فرمودند اگر می توانستم خودم ریاست شورای عالی مجازی را به عهده میگرفتم.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.