اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 11 مهر 1394 / کد مطلب: 10317 / نظرات: 0

فرماندار سبزوار:


ایران از امن ترین و مقتدرترین کشورهای منطقه و جهان است


ایران از امن ترین و مقتدرترین کشورهای منطقه و جهان است  معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه سبزوار گفت: جمهوری اسلامی ایران با تلاشهای نیروهای نظامی و انتظامی از امن ترین و مقتدرترین کشورهای منطقه و جهان است.
 
احمد برادران روز شنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی سبزوار اظهار کرد: به رغم شیطنت های دشمنان و مشکلاتی که دشمنان برای ما ایجاد می کنند امروز کشور ما از مقتدرترین کشورهای منطقه شده است.
رییس شورای تامین سبزوار هفته ناجا را گرامی داشت و افزود: خدمات سبز پوشان نیروی انتظامی بر کسی پوشیده نیست و این عزیزان خدمات خوبی به مردم ارائه می دهند.
وی گفت: اقتدار امروز جمهوری اسلامی مرهون تلاش نیروهای انتظامی است و این سبزپوشان خود را وقف ایجاد و حفظ امنیت جامعه کرده اند.
وی با اشاره به وظایف مختلف نیروی انتظامی افزود: ماموریت های نیروی انتظامی محدود به حوزه جغرافیایی نیست و این نیرو از مرزهای عقیدتی و ارزشی نیز حفاظت و حراست می کند.
فرماندار ویژه سبزوار امنیت را دستاورد همکاری مردم با نیروی انتظامی دانست و گفت: نیروی انتظامی حافظ و حامی این امنیت است.
برادران اظهار کرد: حفظ امنیت مستلزم همکاری و همراهی همه مردم و نهادهای اجتماعی است و در پیشرفت و توسعه هر جامعه نقش مهمی دارد.
وی همچنین از تلاش و خدمات نیروی انتظامی سبزوار قدردانی کرد.
فرمانده انتظامی سبزوار نیز در این مراسم گفت: وقوع جرایم در این شهرستان طی پنج ماه گذشته 27 درصد کاهش یافته است.
سرهنگ سید محمد هاشم زاده هاشمی افزود: توسعه امنیت اجتماعی از مهمترین اولویت های کاری نیروی انتظامی این شهرستان است.
وی به 74 نوع خدمات نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: تمام تلاش ما باید در خدمت اعتقادات قرار بگیرد و نمره قبولی ما را مردم باید بدهند.
سبزوار در 237 کیلومتری غرب مشهد مقدس قرار دارد.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.