اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 11 مهر 1394 / کد مطلب: 10319 / نظرات: 0


بازدید معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از ناحیه صنعتی خوشاب


بازدید معاون وزیر صنعت معدن و تجارت از ناحیه صنعتی خوشاب  محمدعلی سیدابریشمی معاون وزیرصنعت ، معدن و تجارت و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران روز شنبه از ناحیه صنعتی شهرستان خوشاب در رب خراسان رضوی بازدید کرد.
 
فرماندار خوشاب در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: 38 هکتار از 95 هکتار مساحت ناحیه صنعتی خوشاب آماده بهره برداری است.
حسین ابراهیمی کردیانی افزود: این ناحیه صنعتی با 95 هکتار مساحت در ورودی شهر سلطان آباد مرکز این شهرستان قرار دارد و تاکنون بیش از 11 میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.
وی گفت: هم اکنون آب و برق ناحیه صنعتی خوشاب تامین شده و امیدواریم امسال طرح گازرسانی این ناحیه صنعتی هم تکمیل شود .
فرماندار خوشاب با قدردانی از حمایت دولت و نمایندگان مجلس شورای اسلامی از بخش صنعت و اشتغالزایی افزود: امسال دو میلیارد و 500 میلیون ریال برای تکمیل ناحیه صنعتی این شهرستان تخصیص یافته است.
وی با بیان اینکه ناحیه صنعتی خوشاب آماده سرمایه گذاری است گفت: تاکنون یک واحد صنعتی فرآوری پسته در این ناحیه صنعتی مستقر شده و دو واحد دیگر هم در حال استقرار است.
کردیانی با تاکید بر حمایت از سرمایه گذاران در خوشاب افزود: زمینه و بستر مناسبی برای سرمایه گذاری در این شهرستان مهیا شده و رویکرد تمام مدیران دستگاههای اجرایی حمایت از سرمایه گذاران است.
وی ادامه داد: با توجه به محروم و تازه تاسیس بودن شهرستان خوشاب دولت نیز مشوقهایی برای سرمایه گذاری در این منطقه در نظر گرفته است.
فرماندار خوشاب برخورداری از محور ترانزیتی، ایستگاه راه آهن، تولید محصولات کشاورزی، اماکن گردشگری و تفرجگاهها و معادن غنی را از جمله قابلیتهای این شهرستان عنوان کرد.
نماینده مردم سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران صنعتی، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت را همراهی می کردند.
سلطان آباد مرکز شهرستان خوشاب در 197 کیلومتری غرب مشهد واقع است.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.