اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 13 مهر 1394 / کد مطلب: 10324 / نظرات: 0


مراسم گرامیداشت یاد جانباختگان حادثه منا در سبزوار برگزار شد


 مراسم گرامیداشت یاد جانباختگان حادثه منا عصر یکشنبه در مسجد جامع شهرستان سبزوار برگزار شد.
 
یکی از استادان حوزه و دانشگاه در این مراسم ضمن محکوم کردن جنایات رژیم آل سعود خواهان رسیدگی جامعه بین الملل به واقعه خونبار منا شد.
حجت الاسلام دکتر احمد وحید با بیان اینکه مسبب اصلی حادثه منا رژیم آل سعودی است افزود: جهان اسلام نباید به راحتی از کنار وقایع رخ داده در منا بگذرد و باید شرایطی فراهم شود تا امت اسلامی در امنیت کامل بتوانند مناسک حج را برگزار کنند.
وی گفت: با گذشت مدت کوتاهی از این حادثه دولت عربستان سعی در سانسور واقعیت های آن دارد که ملت های اسلامی باید نسبت به این حادثه هوشیارانه برخورد کنند.
وی با تاکید براینکه جهان اسلام باید در برابر این حادثه واکنش نشان دهد ادامه داد: حادثه منا موضوعی نیست که بتوان از کنار آن به سادگی گذشت بلکه مسببین این حادثه باید در دادگاه عدل اسلامی محاکمه شوند.
این استاد حوزه و دانشگاه گفت: موضع گیری صریح و قاطع رهبر معظم انقلاب در برابر رژیم سعودی سبب شد تا حکام آل سعود به خود آیند و وظایفشان را انجام دهند.
در این مراسم امام جمعه، فرماندار، روحانیون، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، نیروهای نظامی و انتظامی، مسئولان اجرایی و اقشار مختلف مردم سبزوار حضور داشتند.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.