اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 13 مهر 1394 / کد مطلب: 10325 / نظرات: 0


توزیع 186 میلیون و 914 هزار لیتر فرآورده‎ نفتی در منطقه سبزوار


توزیع 186 میلیون و 914 هزار لیتر فرآورده‎ نفتی در منطقه سبزوار  مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه سبزوار گفت: در نیمه اول امسال 186 میلیون و 914 هزار لیتر انواع فرآورده نفتی در شهرستان های زیرپوشش این منطقه توزیع شده است.
 
عیسی افتخاری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه سبزوار، سوخت رسانی به شهرستان های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و بردسکن را بر عهده داشته و علاوه بر آن بخشی از سوخت مورد نیاز منطقه خراسان شمالی را تامین می کند.
وی با بیان اینکه در نیمه نخست سالجاری مقدار مصرف بنزین در این شهرستانها 81 میلیون لیتر بوده است افزود: به خاطر افزایش مسافرتها مصرف بنزین این منطقه نسبت به مدت مشابه سال گذشته شش درصد افزایش داشت.
افتخاری با بیان اینکه بیشترین کاهش مصرف فرآورده های نفتی در مدت مزبور مربوط به نفت کوره بوده است گفت: در این مدت یک میلیون و 223 هزار لیتر نفت کوره در این شهرستان ها مصرف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 47.7 درصد کاهش داشته است.
وی با بیان اینکه در این مدت 11 میلیون لیتر نفت سفید در شهرستانهای مزبور توزیع شد افزود: این میزان مصرف نیز نسبت به سال گذشته 9.5 درصد کاهش داشته است.
افتخاری ادامه داد: مصرف نفت گاز نیز با 93 میلیون و 907 هزار لیتر نسبت به دوره مشابه پارسال از کاهش یک درصدی برخوردار بوده است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه سبزوار گفت: در شش ماه نخست امسال در این منطقه شش هزار و 477 تن گاز مایع مصرف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 1.3 درصد کاهش داشته که علت مهم آن افزایش گاز رسانی شهری می باشد.
وی با بیان اینکه در نیمه نخست امسال 31 میلیون و 846 هزار متر مکعب گاز سی. ان. جی عرضه شده افزود: این مقدار نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود 5.22 درصد افزایش داشته است.
افتخاری با اشاره به فعالیت 22 جایگاه سی. ان. جی در منطقه سبزوار یادآور شد: در نیمه اول امسال به طور میانگین روزانه 171هزار و 216 کیلو گرم گاز در این منطقه مصرف شده است.
سبزوار در 237 کیلومتری غرب مشهد مقدس واقع است.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.