اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 14 مهر 1394 / کد مطلب: 10332 / نظرات: 0

امام جمعه موقت سبزوار:


نیروی انتظامی سنگر دفاع از ارزشهای فرهنگی و اسلامی در جامعه است


 امام جمعه موقت سبزوار گفت: نیروی انتظامی سنگر دفاع از ارزش های فرهنگی و اسلامی در جامعه است.
 
حجت الاسلام محمد سلیمانی روز سه شنبه در جمع کارکنان فرماندهی انتظامی سبزوار اظهار کرد: نیروی انتظامی از مهمترین نیروهای مسلح کشور است که وظیفه پاسداری از ارزش های فرهنگی و انقلابی را برعهده دارد.
وی با بیان اینکه کارکنان نیروی انتظامی از مومن ترین و بهترین نیروهای انقلاب و نظام هستند افزود: جمهوری اسلامی ایران از داشتن این نیروی مردمی و مومن به خود افتخار می کند.
حجت الاسلام سلیمانی گفت: حفظ امنیت در جامعه در قرآن کریم و احادیث ائمه اطهار (ع) تاکید شده و پیامبر اکرم (ص) نیز کسانی را که در راه خدا به حفظ امنیت و حراست از مرزها می پردازند وعده ثواب الهی داده است.
وی با اشاره به خدمات نیروی انتظامی افزود: هفته نیروی انتظامی فرصت مناسبی برای نشان دادن دستاوردها و اطلاع رسانی زحمات و خدمات این نیرو به مردم است.
فرمانده انتظامی سبزوار هم گفت: نیروی انتظامی خود را سنگربان و حافظ جایگاه نماز جمعه به عنوان رکن مهم جامعه اسلامی می داند.
سرهنگ سید محمد هاشم زاده هاشمی افزود: نماز جمعه سنگر وحدت، همدلی و مبارزه فرهنگی با تهاجم نرم دشمن است.
وی ادامه داد: جایگاه و اهمیت نماز جمعه در حکومت اسلامی برهیچ کس پوشیده نیست و همه نیروهای کشور باید در راه تقویت این جایگاه تلاش کنند.
وی همچنین با اشاره به افزایش پنج برابری گشت های انتظامی سبزوار گفت: این اقدام سبب شد وقوع جرایم در این شهرستان طی نیمه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال 27 درصد کاهش یابد.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.