اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 23 مهر 1394 / کد مطلب: 10384 / نظرات: 0


کارخانه خوراک دام و طیور سبزوار باحضور معاون وزیر جهاد کشاورزی بهره برداری شد


 کارخانه خوراک دام و طیور روز چهار شنبه در مراسمی با حضور معاون وزیر در امور تولیدات دامی جهاد کشاورزی در شهرستان سبزوار بهره برداری شد.
 
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی سبزوار درحاشیه افتتاح این مراسم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت : این طرح با اعتباری بالغ بر 70 میلیارد ریال از محل سرمایه بخش خصوصی احداث شده است.
اسماعیل نامنی افزود: با پیگیری های انجام شده قرار است از محل صندوق توسعه ملی تسهیلاتی برای این سرمایه گذار پرداخت شود .
وی ادامه داد: این طرح صنعتی از نوع صنایع تبدیلی خوراک دام و طیور است و دارای 11 هزار مترمربع وسعت و چهار هزار متر مربع زیر بنا می باشد .
وی ادامه داد: این کارخانه ظرفیت تولید روزانه 280 تن خوراک دام و طیور را دارد که مازاد بر نیاز سبزوار به شهرستانهای اطراف صادر می شود .
نامنی با اشاره به اینکه با بهره برداری این کارخانه شرایط اشتغال مستقیم 30 نفر فراهم خواهد شد، گفت: احداث کارخانه کنسانتره نیز در طرح توسعه این کارخانه پیش بینی شده است.
وی افزود: با بهره برداری از این طرح صنعتی تعداد کارخانه های خوراک دام فعال در شهرک صنعتی شماره یک و دو سبزوار به چهار کارخانه رسیده است.
در شهرک صنعتی شماره یک سبزوار 75 واحد صنعتی استقرار دارند که 45 واحد آن فعال هستند و زمینه اشتغال 1500 نفر را فراهم کرده است .
در شهرک صنعتی شماره دو سبزوار نیز تعداد 21 قرارداد برای احداث کارخانه و واحد صنعتی با صاحبان صنایع بسته شده که از این تعداد 16 واحد صنعتی در مرحله احداث و ساخت هستند که در سال آینده به بهره برداری می رسند




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.