اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 17 آبان 1390 / کد مطلب: 1040 / نظرات: 0

سرمربی تیم کشتی ثامن الحجج(ع) سبزوار


روزهای بهتر و امیدوارکننده تری پیش روی تیم کشتی ثامن الحجج(ع) سبزوارخواهد بود.


روزهای بهتر و امیدوارکننده تری پیش روی تیم کشتی ثامن الحججع سبزوارخواهد بود  سرمربی تیم کشتی ثامن الحجج(ع) سبزوار گفت: از نتیجه مسابقه رضایت دارم.
محسن کاوه بعد از پیروزی تیمش مقابل نیروی زمینی ارتش که با نتیجه 6 بر یک به پایان رسید به سبزوار آنلاین گفت: کشتی گیران برای شروع مسابقات خوب ظاهر شدند هر چند که نفرات دیگری را نیز برای آنکه در کنار تیم باشند، در نظر گرفته ایم.
وی با بیان اینکه تیم نیروی زمینی ارتش از تمام پتانسیل ارتش استفاده می کند تیم خوبی است افزود: در مجموع از نتیجه مسابقه رضایت دارم ولی از نحوه کشتی گرفتن شاگردانم راضی نیستم ان شاء ا... عیب های تیم کشتی ثامن الحجج(ع) را برای مسابقه بعدی برطرف خواهیم کرد.
کاوه درباره کشتی رضا بیات کشتی گیر سبزواری با بیان اینکه وی در مسابقه دچار استرس زیادی شده بود، اظهار داشت: حدود 3 سالی است که بیات را می شناسم و می دانم از کشتی گیران وزن 84 کیلوگرم بوده و به 74 کیلو گرم رسیده وی به خاطر اینکه 2 بار در گذشته از علی قاسمی قهرمان کشور شکست خورده بود در این مسابقه دچار استرس زیادی شده بود با این حال کشتی خوبی گرفت هر چند که می توانست بهتر از آن هم کشتی بگیرد.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه نوع کشتی علی قاسمی به گونه ای است که حریف را وادار می کند به سمت کلیج کشیده  شود رضا بیات می توانست در خود کشتی مسابقه را به نفع خود تمام کند ولی در بحث کلیج شانس بیشتر به نام علی قاسمی رقم خورد.
وی در پاسخ به سوال خبرنگار ما که چرا در نخستین کشتی در وزن55 کیلوگرم مسابقه را به تیم حریف واگذار کردید، عنوان کرد: تیم کشتی ثامن الحجج(ع) سبزوار 10 روز از تشکیل آن می گذرد و با توجه به اینکه کشتی گیران تیم از شهرستان های مختلف هستند در روزهای آتی بهتر خواهیم شد.
سرمربی تیم کشتی ثامن الحجج(ع) سبزوارتصریح کرد: عبدا... فولادوند کشتی گیر وزن 55 کیلوگرم ثامن الحجج(ع) سبزوار یک کشتی گیر جوان ولی آینده دار است شاید نخستین حضورش در لیگ برتر در شکستش بی تاثیر نبوده ولی مطمئنا روزهای بهتری را پیش رو دارد.
کاوه درباره حضور چشمگیر تماشاگران سبزواری در سالن افزود: بنده قبلا به این شهرستان نیامده بودم سبزوار مردم بسیارخوب و خونگرمی دارد و مطمئنم با حمایت های این تماشاگران روزهای بهتر و امیدوارکننده تری پیش روی تیم کشتی ثامن الحجج(ع) سبزوارخواهد بود.
وی مسابقه هفته آینده ثامن الحجج را با گاز مازندران عنوان کرد.   





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.