اخبار سبزوار پيام : سایر





اخبار » سایر / تاریخ خبر: 26 مهر 1394 / کد مطلب: 10417 / نظرات: 0


دمای هوا در مناطق سردسیر خراسان رضوی به صفر درجه می رسد


دمای هوا در مناطق سردسیر خراسان رضوی به صفر درجه می رسد  رئیس اداره پیش بینی و پیش آگاهی جوی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: حداقل دمای هوا در مناطق کوهستانی و سردسیر این استان امشب به صفر و شاید کمتر از صفر درجه می رسد.
 
یحیی قائنی پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق تحلیل نقشه ها و مدلهای هواشناسی، سامانه بارشهای فعال در خراسان رضوی تا اوایل وقت فردا دوشنبه27 مهر ماه از نوار شرقی استان خارج می شود.
وی گفت: بر این اساس طی روزهای دوشنبه و سه شنبه جوی نسبتا پایدار را داریم که با افزایش نسبی دما همراه خواهد بود.
رئیس اداره پیش بینی و پیش آگاهی جوی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی افزود: امشب انتظار می رود کاهش حداقل دما در سطح استان رخ دهد و در نواحی سردسیر و کوهستانی حداقل دمای شبانه به کمتر از صفر درجه سانتیگراد برسد.
وی ادامه داد: همچنین وزش باد در سطح استان مخصوصا در نوار شرقی و نیمه جنوبی نسبتا شدید تا شدید پیش بینی می شود.
قائنی پور گفت: حداقل دمای هوای امشب مشهد در خنکترین ساعت به دو درجه بالای صفر و حداکثر دمای فردا دوشنبه در گرمترین ساعات 17 درجه بالای صفر پیش بینی می شود.
وی افزود: حداکثر دمای امروز مشهد نیز هفت درجه بالای صفر است که در ساعت شب خنکتر خواهد شد.
رییس اداره هواشناسی مشهد نیز در خصوص میزان بارندگیهای شب گذشته گفت: بیشترین میزان بارندگی دیشب از گلمکان با 24،3 میلیمتر و کمترین آن از تایباد با کمتر از یک دهم میلیمتر ثبت شده است.
فرشید تبریزیان افزود: میزان بارندگی در مشهد نیز 12،1 میلیمتر گزارش شد.
همچنین دیشب کلات نادری با دو درجه بالای صفر خنکترین و بردسکن با 28،5 درجه بالای صفر گرمترین شهره در خراسان رضوی بودند.ک/3





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.