اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 14 آبان 1394 / کد مطلب: 10447 / نظرات: 0

فرماندار خوشاب


ایران مقتدر جلودار مبارزه با ظلم است


ایران مقتدر جلودار مبارزه با ظلم است

 فرماندار خوشاب گفت: ایران اسلامی با حضور مقتدرانه و اثرگذار در عرصه های بین المللی نشان داده که ظلم و اجحاف بر هیچ کشوری را به رسمیت نمی شناسد و با ظلم مبارزه می کند.

 

حسین ابراهیمی کردیانی روز چهارشنبه در جمع مردم خوشاب در راهپیمایی 13 آبان افزود: بر همه کشورهای جهان اثبات شده که ایران اسلامی جلودار دفاع از حق و مظلومان است.
وی اظهار داشت: به برکت رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و وحدت ملت، ایران امنترین کشور منطقه است.
فرماندار خوشاب ادامه داد: در حالی شاهد این امنیت پایدار در کشور هستیم که کشورهای مدعی قدرت توان ایجاد امنیت داخلی را نیز ندارند و خودشان در آتش ناامنی می سوزند.
وی همچنین به توفیق دولت تدبیر و امید به ویژه در عرصه دیپلماتیک اشاره و بیان کرد: حقوق ایران اسلامی در عرصه بین المللی به رسمیت شناخته شده است.
ابراهیمی تحقق عینی شعار امسال را با توجه به پیش رو بودن انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی از ضروریات عنوان کرد و گفت: مردم ایران اسلامی باز هم با حضور حداکثری در انتخابات بار دیگر وحدت و انسجام خود در حفظ دستاوردهای نظام و انقلاب را به نمایش می گذارند.
وی با اشاره به حضور باشکوه مردم این شهرستان در راهپیمایی 13 آبان افزود: این حضور باشکوه نشاندهنده وحدت، انسجام و اقتدار ملت ایران اسلامی است.
فرماندار خوشاب گفت: اکنون که دشمنان، جوانان و نوجوانان جامعه را هدف توطئه های خود قرار داده اند حضور گسترده در راهپیمایی این روز خنثی کننده نقشه های شوم آنان است.
منبع ایرنا.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.