اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 18 آبان 1394 / کد مطلب: 10468 / نظرات: 0

با حضور در غرفه ایرنا در نمایشگاه مطبوعات؛


رییس جمهوری مدرسه مجازی خبر ایرنا را افتتاح کرد


رییس جمهوری مدرسه مجازی خبر ایرنا را افتتاح کرد  حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری  از غرفه خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها بازدید و مدرسه مجازی خبر ایرنا را افتتاح کرد.
 
بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها صبح امروز با حضور رییس جمهوری در مصلای امام خمینی (ره) به طور رسمی گشایش یافت. روحانی پس از گشایش این نمایشگاه از غرفه های آن بازدید کرد.
مدرسه مجازی خبر ایرنا به نشانی http://newsschool.irna.ir/ قابل دسترسی است.
در هنگام بازدید رییس جمهوری از غرفه ایرنا عکسی از رهبر معظم انقلاب در سال 1367 برروی یک ناو جنگی در حال اقامه نماز جماعت به وی اهدا شد. در این عکس روحانی پشت سر حضرت آیت الله خامنه ای در نماز جماعت ایستاده و شماری از فرماندهان نظامی نیز حضور دارند.
محمد نهاوندیان رییس دفتر رییس جمهوری ، حسام الدین آشنا مشاور فرهنگی رییس جمهوری، حسین فریدون دستیار ویژه رییس جمهوری و علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دکتر روحانی را در بازدید از غرفه های نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها همراهی می کردند.
بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها روز گذشته (شنبه) با شعار نقد منصفانه، پاسخ مسوولانه نخستین روز فعالیت خود را آغاز کرد.
امسال این نمایشگاه با رویکرد خانواده محوری، با هدف آشتی خانواده ها با مطبوعات و رسانه ها و دعوت از همه خانواده ها از کودکان تا کهنسالان برای حضور در نمایشگاه و پیوند آنها با رسانه و ترغیب و تشویق برای مطالعه انجام گرفته است.
در نمایشگاه امسال گروه دین و اندیشه با 27 شرکت کننده، فرهنگی و هنری 57، سیاسی و اقتصادی 79، آموزشی و تخصصی 71، عمومی و خانواده 44 و کودک و نوجوان با 7 شرکت کننده در نمایشگاه مطبوعات حضور پیدا کرده اند.
حضور پر رنگ نشریات دانشجویی، استانی، منطقه ای، محلی، هنری، خانواده، علمی، فناوری، الکترونیک، سایت های مختلف خبری و ... نیز در این دوره نمایشگاه به صورت متنوع قابل مشاهده و چشمگیر است.
بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها 16 تا 22 آبان ماه 94 با شعار نقد منصفانه، پاسخ مسوولانه، با حضور بالغ بر 700 رسانه در 567 غرفه در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برپا خواهد بود و همه روزه از ساعت 9 تا 20 پذیرای علاقه مندان وبازدیدکنندگان از این رویداد بزرگ رسانه ای کشور خواهد بود. ایرنا





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.