اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 23 آبان 1394 / کد مطلب: 10478 / نظرات: 0

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س):


برخی رسانه ها ابزار نفوذ دشمن است


برخی رسانه ها ابزار نفوذ دشمن است   تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) در حاشیه مراسم «منشور عزت» در سبزوار گفت: برخی رسانه های رادیویی و تلویزیونی، سایت ها و موبایل هایی که به فراوانی مورد استفاده عموم قرار می گیرد، ابزارهای مهم نفوذ دشمن به شمار می رود که به عمق روستاهای ما نیز راه یافته است.
 
«سیدمحمد سعیدی» عصر پنجشنبه افزود: امروز جهان غرب بیش از گذشته برای نفوذ و تهاجم فرهنگی تلاش می کند و از ابزارهای بیشتر و قوی تری بهره می گیرد.
وی که امام جمعه موقت قم نیز است، تاکید کرد در غرب جلو برخی سایت ها و شبکه های تلویزیونی ما مانند العالم را می گیرند.
سعیدی ادامه داد: ما نیز باید به طور جدی از استفاده از ابزار و وسایلی که نفوذ دشمن را ممکن می سازد، جلوگیری کنیم.
وی افزود: دشمن همیشه قصد نفوذ فرهنگ خود به درون جامعه اسلامی را داشته است.
امام جمعه موقت قم گفت: نفوذ دشمن مساله ای تاریخی است که رد پای آن حتی در زمان قیام امام حسین (ع) و پیش از آن نیز قابل دیدن است.
وی اضافه کرد: یکی از دلایلی که بنی امیه پایتخت خود را در شام و دمشق قرار داد این بود که آن منطقه مدخل اروپا به شمار می رفت و شرایط تهاجم فرهنگی از آن ناحیه فراهم تر بود.
سعیدی گفت: راهکار مقابله با مساله نفوذ که رهبر معظم انقلاب نیز نسبت به آن هشدار داده اند، این است که مسئولان کشور آن را باور کنند و به زیرمجموعه های خود منتقل کنند و راه نفوذ دشمن را ببندند.
تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) ترویج معارف راستین دین و اهل بیت (ع) را از روش های مهم مقابله با نفوذ دشمن دانست.
سعیدی گفت: اقتصاد نیز یکی از ابزارهایی است که برای نفوذ، مورد استفاده دشمن قرار می گیرد و باید سعی کنیم برای جلوگیری از نفوذ دشمن الگوی اقتصاد مقاومتی را طبق راهبردهای رهبری اجرا کنیم.
وی افزود: اقتصاد مقاومتی یک اقتصاد درونگرا و درونزاست که با احتیاط نگاه به بیرون نیز دارد؛ به این معنی که نه مرزهای کشور را به روی اقتصاد بیرون می بندد و نه به طور کامل باز می گذارد که قدرت های خارجی هرچه خواستند به ما تحمیل کنند.
مراسم 'منشور عزت' عصر پنجشنبه به مناسبت سالروز ورود کاروان اسیران واقعه کربلا به شام، در محل امامزاده شعیب (ع) سبزوار برگزار شد.
منبع ایرنا.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.