اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 27 آبان 1394 / کد مطلب: 10497 / نظرات: 0

فرماندار ویژه سبزوار:


ترویج فرهنگ بسیجی در جامعه ضروری است


ترویج فرهنگ بسیجی در جامعه ضروری است معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار بر لزوم انتقال تفکر بسیجی به نسل سوم و چهارم انقلاب تاکید کرد.
احمد برادران در نشستی که به منظور هماهنگی در برنامه های ویژه گرامیداشت هفته بسیج این شهرستان برگزار شد گفت:  نظام جمهوری اسلامی برخاسته از فطرت انسانی و اعتقادی است  دشمنان انقلاب از گذشته  تاکنون در هر مقطعی از زمان با توطئه های مختلف به دنبال ایجاد موانعی برای رشد انقلاب و براندازی آن بوده و هستند.
وی  با اشاره به منویات  رهبر راحل انقلاب اظهار  داشت : رمز پیروزی نظام جمهوری اسلامی دو عنصر مقصد عالی و انسجام در کشور است  مبنای تشکیل این انقلاب  وحدت ،اعتقادات و محوریت ارزش ها است  علیرغم تمامی شیطنت های دشمنان امروزه  به جرات ادعا می کنیم که ایران جزء مقتدرترین کشورهای جهان است .
احمد برادران افزود:  تفکر بسیجی  مردم این مرز و بوم در میدان مبارزه ثابت کرده که  ایران زیر بار ظلم استکبار جهانی نخواهد رفت در حال حاضر کشورهای همسایه ما در شرایط ناامنی به سر می ببرند اگر روحیه بسیجی مردم و البته ترس دشمنان از ملت نبود قطعا این حرکت های تروریسیتی نیز کشور ما را تهدید می کرد.
فرماندار ویژه سبزوار ادامه داد:  اگر امروز پس از گذشت 36 سال از پیروزی شکوهمند جمهوری اسلامی این گونه نظام در مقابل زیاده خواهی های استکبار می ایستد همگی به برکت حضور بسیج و ملت بسیجی ایران است .
وی اظهارداشت : مشارکت  ایران در حل مسائل کشورهای خاورمیانه نشان دهنده اقتدار ما در سطح بین الملل است که تفکر بسیجی یکی از شاخص های مهم این اقتدار است که البته منجر به الگو برداری کشورهایی چون سوریه از این مولفه مهم شده است .
برادران ادامه داد:   در حال حاضر دشمن و استکبار جهانی به این نتیجه رسیده که جنگ سرد سلاح خوبی برای مبارزه با ملت ایران نیست به همین لحاظ با راه اندازی شبیخون فرهنگی و جنگ نرم افکار جوانان ما را متلاطم ساخته است و حملات خود را به سمت افکار فکری و اعتقادی مردم  پیش می برد.
فرماندار ویژه سبزوار با اظهار اینکه رسانه های استکبار جهانی و دشمنان داخل و خارج به دنبال تضعیف نهاد مقدس بسیج هستند، افزود : نباید به هیچ وجه اجازه دهیم  بسیج در جامعه به انزوا کشیده شود .

منبع :روابط عمومی فرمانداری سبزوار





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.