اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 5 آذر 1394 / کد مطلب: 10523 / نظرات: 0

فرماندار جغتای :


بسیج هویت زنده و بهترین یاور انقلاب اسلامی است


بسیج هویت زنده و بهترین یاور انقلاب اسلامی است فرماندار جغتای خواستار ترویج روحیه بسیجی در جامعه شد و گفت: بسیج هویت زنده و بهترین یاور انقلاب اسلامی است.
 
محمد علی آبادی روز پنجشنبه در جمع مسئولان شهرستان جغتای اظهار کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران در سطح جهان به عنوان یک قدرت منطقه ای و مهم شناخته می شود و این اقتدار مرهون حضور بسیجیان در عرصه های مختلف است.
وی بابیان اینکه دشمن در طول اتقلاب اسلامی سعی داشت تا با برنامه ریزی کشور را به زانو در آورد ، افزود: حضور هوشیارانه بسیج و نیروهای مردمی از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون سبب شده تا دشمن را مایوس و نا امید کند.
فرماندار جغتای با اشاره به اینکه فرهنگ بسیج را می توان در خدمت به مردم و تلاش برای حل مشکلات کشور معنا کرد ، ادامه داد: امروز این فرهنگ ناب برخاسته از انقلاب اسلامی را می توان در خدمت مجاهدانه دولت در راه حل مشکلات کشور دید .
فرماندار جغتای با بیان اینکه افتخار دولت یازدهم عمل بسیجی گونه برای حل مشکلات کشور است گفت : عمل به تفکر و فرهنگ بسیجی یک ضرورت است و تلاش مسئولان هم اشاعه این فرهنگ در جامعه برای بر طرف کردن ضعف ها و تقویت نقاط قوت برای ارائه خدمت بهتر است.
وی افزود: بسیج بازوی توانمند نظام اسلامی است و هرجا که انقلاب و دولت به کمک او نیاز داشته با قدرت حضور جدی پیدا کرده است.
وی با بیان اینکه دشمنان نظام امروز از حضور بسیج بیش از گذشته هراس دارد ، اضافه کرد: در طول مدت انقلاب هر جا که بسیج ورود جدی و عملی داشته شاهد عقب نشینی و خنثی شدن توطئه های دشمن بوده ایم .
فرماندار جغتای با تاکید بر اینکه اشاعه تفکر و فرهنگ بسیجی در جامعه کشور را از هرگونه توطئه ای مصون می دارد،تصریح کرد: امروز دشمن به دنبال آسیب رساندن به این تفکر است و با سیاه نمایی قصد نابودی آن را دارند.
مرکز شهرستان 48 هزار نفری جغتای در 350 کیلومتری غرب مشهد مقدس واقع است.
منبع ایرنا.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.