اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 9 آذر 1394 / کد مطلب: 10536 / نظرات: 0

رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت سبزوار:


خبرگزاری جمهوری اسلامی نقش مهمی در توسعه پایدار اقتصادی کشور دارد


خبرگزاری جمهوری اسلامی نقش مهمی در توسعه پایدار اقتصادی کشور دارد  رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت سبزوار گفت: خبرگزاری جمهوری اسلامی نقش مهمی در توسعه پایدار اقتصادی کشور دارد.
 
علی امید بخش روز یکشنبه در جریان بازدید از دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی سبزوار اظهار کرد: امروز رسانه ها با پوشش مناسب اخبار حوزه صنعت و معدن سهم بسزایی را در جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی دارند.
وی به جایگاه ایرنا اشاره کرد و افزود: خبرگزاری جمهوری اسلامی یک رسانه رسمی ، مستقل ،مردمی ،محوری و دارای اهمیت بوده و این رسانه مادر وظیفه و رسالتی بسیار سنگین و حساس برعهده دارد .
وی ادامه داد: امروز نقش مهم و کلیدی رسانه ها بویژه ایرنا در نشان دادن ظرفیت های اقتصادی و اخبار مثبت و امید آفرین حوزه اقتصادی بر هیچکس پوشیده نیست.
امید بخش با بیان اینکه در سال های اخیر دشمن با ایجاد جبهه اقتصادی و انتشار اخبار کذب و نادرست سعی داشت وضعیت اقتصادی کشور را دارای هرج و مرج نشان دهد، گفت : خبرگزاری جمهوری اسلامی در این مدت نسبت به سایر رسانه ها با درج و انعکاس اخبار درست و صحیح توانسته این توطئه دشمن را خنثی کند.
رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت سبزوار افزود: ایرنا یک رسانه حرفه ای و دارای جایگاه مردمی است و نقش مهمی در امید آفرینی بین مسئولان و مردم دارد.
وی با اشاره به فعالیت دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی سبزوار در غرب خراسان رضوی عنوان کرد :وجود دفتر ایرنا سبزوار یک فرصت مهم برای نشان ظرفیت های مختلف شهرستانهای سبزوار،جوین ،جغتای ،خوشاب و داورزن در غرب خراسان رضوی به خصوص در حوزه اقتصادی است.
وی با بیان اینکه رسانه های گروهی در معرفی و پتانسیل مناطق نقش کلیدی دارند ،اضافه کرد: ایرنا در توسعه امروز اقتصادی شهرستانهای مزبور و جذب سرمایه گذاران نقش مهمی داشته است.
محمد مهرنیا مسئول دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی سبزوار نیز گزارشی از فعالیت های این دفتر ارائه کرد.منبع ایرنا.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.